نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه ی دستیابی به هارد در لپ تاپ شارپ

ممکن است شما برای دستیابی به قسمت های مختلف هارد لپ تاپ شارپ دچار سردرگمی شده باشید.

تعمیر صفحه کلید لپ تاپ

قبل از توضیح در این باره لازم است بدانید که هارد دیسک در لپ تاپ شارپ چه وظیفه ای را بر عهده دارد. به زبان ساده اصولا هارد دیسک را حافظه ی اصلی لپ تاپ می دانند. هارد دیسک اصولا وظیفه دارد تا اطلاعات را به صورت دائمی در لپ تاپ حفظ نماید. اصولا هر اطلاعاتی که شما وارد لپ تاپ می کنید بر روی سکتور باقی می ماند تا زمانی که شما داده را حذف کنید. اما ممکن است خرابی بعضی از قطعه ها باعث شود تا اطلاعات شما حذف و از بین برود. اصولا هارد دیسک ها قسمت های مختلفی دارند که به سادگی می توانند در کنار هم داده ها را خوانده و سپس ذخیره نمایند.

نحوه ی دستیابی

اگر مادربرد در لپ تاپ شارپ دچار مشکل شود داده هایی که در هارد دیسک خود ذخیره کرده اید به طور ناگهان غیر قابل خواندن خواهند شد. خوشبختانه ، می توانید اطلاعات هارد دیسک لپ تاپ خود را با اتصال آن به درایو USB بر روی لپ تاپ دیگر انتقال دهید. تمام آنچه شما برای اسارت هارد لپ تاپ خود نیاز دارید یک محفظه هارد دیسک ساده و یک لپ تاپ است. به روزرسانی درایو لپ تاپ به شما امکان می دهد پرونده های خود را بازیابی کرده و آنها را در هارد دیسک اصلی رایانه رومیزی یا یک دستگاه پشتیبان گیری یا هارد اکسترنال کپی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش طول عمر باتری

موارد مورد نیاز شما

  • محفظه درایو لپ تاپ
  • کامپیوتر

مرحله 1

لپ تاپ خود را خاموش کنید و سیم برق را قطع نمایید. پیچ هایی که هارد دیسک را در جای خود نگه می دارند را باز نمایید. هارد دیسک عموما در پایین لپ تاپ ، در طرف مقابل از درایو CD-ROM یا DVD قرار دارد. ساده ترین راه برای پیدا کردن آن ، پیدا کردن سینی CD-ROM یا DVD و ردیابی یک خط به طرف مقابل لپ تاپ است.

مرحله 2

هارد دیسک به کمک قاب جلوی آن گیر کرده با احتیاط آن را از لپ تاپ بیرون بکشید. کابل هارد دیسک را روی محفظه درایو لپ تاپ به کانکتور موجود در هارد دیسک وصل کنید.

مرحله 3

سیم USB را از محفظه درایو لپ تاپ به یک درگاه USB لپ تاپ متصل کنید. دکمه پاور را در محفظه هارد دیسک خود روشن کنید.

مرحله 4

لپ تاپ را روشن کرده و بر روی دکمه “شروع” راست کلیک کنید. “Explore” را انتخاب کرده و قسمت درایو اختصاص داده شده به هارد دیسک را پیدا کنید. بسته به تعداد هارد دیسک شما در لپ تاپ، لپ تاپ می تواند دارای 3 درایو “D” ، “E” یا “F” باشد.

روی علامت به علاوه کنار قسمت هارد دیسک slaven  کلیک کنید و پرونده ها و پوشه های خود را مرور کنید. بر روی هر پوشه و پرونده ای که می خواهید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید ، راست کلیک کنید ، سپس “کپی” را انتخاب کنید. به پوشه ای که می خواهید فایل ها را ذخیره کنید بروید ، سپس کلیک راست کرده و “Paste” را انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کار نکردن تاچ پد لپ تاپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سیزده =