نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر صفحه کلید لپ تاپ شارپ

خرابی در صفحه کلید جزوه مشکلات رایج می باشد که ممکن است هر مدل و هر برند لپ تاپ را درگیرد خود کند. خرابی در کیبور مسئله ی مهمی است زیرا قدرت تایپ شما را کاهش می دهد و همچنین در زمان تایپ ممکن است دکمه به سختی کار کند و در نتیجه حروف مورد نظر تایپ نشود پس باید هرچه سریع تر اقدام به تعمیر صفحه کلید نمایید. نگران نباشید این کار بسیار آسان است. با ما همراه باشید.

نحوه ی تعمیر صفحه کلید

قبل از وارد شدن به مبحث تعمیر ممکن است Numlock صفحه کلید فعال باشد. ممکن است به صورت تصادفی این دکمه را فشار داده باشید و همچنین ممکن است به طور تصادفی این دکمه فعال شود. این دکمه باعث می شود تا صفحه کلید قفل شود و یا جای کلید ها با یکدیگر عوض شوند. پس حتما این دکمه را مورد بررسی قرار دهید.

بعد از بررسی اگر مشکل از جانب این دکمه نبود پس ممکن است صفحه کلید به تعمیر نیاز داشته باشد. در بعضی موارد ممکن است چیزی زیر کلید گیر کرده باشد و مانع کارکرد آن دکمه شود. (به این نکته توجه داشته باشید ک بهتر از از خورد غذا و تنقلات خودداری نمایید تا خرده های مواد غذایی وارد کیبورد نشود) باید این مشکل را برطرف نمایید.

یک راه بسیار اسان این است که ابتدا لپ تاپ خود را برعکس کنید و به ارامی به پشت لپ تاپ ضربه وارد نمایید. ممکن است با انجام این کار خورده ها از لابه لای لپ تاپ خارج شوند و کیبورد عملکرد سابق را داشته باشد.

روشن نشدن مانیتور لپ تاپ

همچنین می توانید از یک گیره ی کاغذ کمک بگیرد و با استفاده از آن موادی که در زیر صفحه کلید گیر کرده اند را خارج نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   حذف کش نوت بوک

برای این کار می توانید ازاسپری های هوای فشرده نیز استفاده کنید و با استفاده از آن مواد را از صفحه کلید به بیرون هدایت نمایید.

ممکن است با انجام موارد فوق مشکل صفحه کلید رفع نشود. پس بهتر است کلید معیوب را باز نمایید و آن را تعویض کنید. ابزار این کار یک پیچ گوشتی کوچک با لبه ی باریک و صاف است که به راحتی بتواند کلید را از محل جدا نماید. ابتدا پیچ گوشتی را زیر کلید مورد نظر قرار داده و بچرخانید و سپس کلید از محل خود خارج می شود.

بعد از خارج کردن آن حال نوبت به تمیر کردن دکمه است. با استفاده از گوش پاک یا دستمال تمیز دکمه و محل دکمه را تمیز نمایید. مظمئن شوید که دکمه به طور کامل تمیز شده است.

بعد از آن می توانید به راحتی دکمه را در محل قبل قرار دهید. این کار بسیار آسان است؛ دکمه را به طور درست و مناسب روی محل آن گذاشته و به آرامی فشار دهید تا در جای خود قرار گیرد.

اگر تمام مراحل فوق کار ساز نبود بهتر است لپ تاپ شارپ را نزد تعمیرکار برده و اگر مشکل و خرابی شدید تر بود بهتر است کیبورد را تعویض نمایید تا مشکل به طور کامل برطرف شود. تعویض صفحه کلید راه حل آخر است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =