نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل عدم نمایش شبکه Wi-Fi لپ تاپ. در حین کار روی یک پروژه مهم، اگر اینترنت شما مدام در نوسان است یا شاهد پهنای باند ضعیف هستید، ابتدا چشمان خود را حرکت دهید تا نماد Wi-Fi خود را بررسی کنید. وقتی سیگنال‌ها را نمایش نمی‌دهد، واقعاً می‌توانیم درک کنیم که تجربه چقدر آزاردهنده است. اما نگران نباشید ممکن است یک مشکل موقتی باشد و به سرعت برطرف شود. برای شروع، می‌توانید وای‌فای را دوباره فعال کنید و ببینید که آیا شبکه وای‌فای در ویندوز 11 و 10 نشان داده نمی‌شود یا خیر. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، راه‌حل‌های دیگری که در زیر ذکر شده است را امتحان کنید و مشکل را در چند مرحله حل کنید. کلیک می کند.

رفع مشکل عدم نمایش شبکه Wi-Fi لپ تاپ
رفع مشکل عدم نمایش شبکه Wi-Fi لپ تاپ

دلایل عدم نمایش شبکه بی سیم -ویندوز

  • مشکل با ISP، روتر یا دستگاه.
  • دستگاه در محدوده روتر نیست. این بدان معنی است که بیش از 30 فوت از روتر فاصله دارد.
  • روتر پس از قطع شدن به درستی بازیابی نمی شود.
  • آداپتور شبکه غیرفعال است.
  • یک ویروس دستگاه را آلوده کرده است.
  • اشیایی مانند موس های بی سیم، دیوارهای ضخیم و موارد دیگر در اتصال بی سیم اختلال ایجاد می کنند.

چگونه مشکل عدم نمایش وای فای ویندوز 10 را برطرف کنم

خوشبختانه، برخی از راه‌حل‌های اساسی می‌توانند به رفع عدم اتصال لپ‌تاپ به Wi-Fi کمک کنند. برخی از موثرترین آنها در زیر به اشتراک گذاشته شده است:

روش 1: وای فای را از طریق میانبر فعال کنید

میانبرهایی برای روشن و خاموش کردن وای فای در لپ تاپ و دسکتاپ شما وجود دارد. اگر کلید اشتباهی را فشار داده باشید و Wi-Fi خود را خاموش کرده باشید، ویندوز شبکه Wi-Fi را نشان نمی دهد. ممکن است کلید خاص برای فعال کردن Wi-Fi بسته به مدل لپ‌تاپ شما متفاوت باشد. بنابراین، همانطور که در تصویر زیر از کلید F12 نشان داده شده است، به دنبال یک نماد بی سیم کوچک باشید.

این مطلب را از دست ندهید   آزاد کردن فضا در ویندوز لپ تاپ شارپ

روش 2: وای فای را خاموش و دوباره روشن کنید

گاهی اوقات، به دلیل مشکلات فنی رایج، ممکن است با اشکالاتی مواجه شوید و شاهد عدم نمایش Wi-Fi باشید. به سادگی Wi-Fi را در دستگاه خود غیرفعال و فعال کنید تا شبکه Wi-Fi خود را بازیابی کنید. برای انجام این کار، مراحل اینجا را دنبال کنید.

  • در نوار وظیفه خود، نماد اینترنت را پیدا کنید. روی نماد کلیک راست کنید.
  • روی “باز کردن مرکز شبکه و اشتراک گذاری” کلیک کنید
  • روی “تغییر تنظیمات آداپتور” کلیک کنید
  • روی Wi-Fi کلیک راست کرده و روی Disable کلیک کنید.
  • اکنون مجدداً روی Wi-Fi کلیک راست کرده و پس از چند ثانیه Wi-Fi خود را فعال کنید.

این روش باید شبکه وای فای شما را بازگرداند و نباید در ویندوز 10 با مشکل اتصال لپ تاپ به وای فای مواجه شوید.

روش 3: سیستم را راه اندازی مجدد کنید

ساده ترین روش برای رفع عدم نمایش شبکه Wi-Fi در ویندوز 10، راه اندازی مجدد لپ تاپ شارپ است. اگر برخی از نرم‌افزارها بار زیادی روی دیسک وارد می‌کنند و سایر عملکردهای لپ تاپ شارپ یا لپ‌تاپ شما، مانند شبکه‌های بلوتوث و Wi-Fi را تحت تأثیر قرار می‌دهند، کمک می‌کند.

بنابراین، لپ تاپ شارپ خود را مجددا راه اندازی کنید. اگر لپ تاپ شما در ویندوز 10 به Wi-Fi وصل نمی شود، این یکی از مهم ترین راه هاست.

روش 4: درایورهای لپ تاپ شارپ شخصی خود را به روز کنید

یک برنامه به‌روزرسانی درایور مانند Advanced Driver Updater به شما کمک می‌کند سازگارترین و جدیدترین درایورهای لپ تاپ شارپ خود را دریافت کنید. این نرم افزار حرفه ای با به روز رسانی یکباره همه درایورهای سیستم، لپ تاپ شارپ شما را برای کار روان و بدون دردسر بهینه می کند. این برنامه مورد اعتماد میلیون ها کاربر در سراسر جهان است و به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای رفع تمام مشکلات مربوط به راننده رتبه بندی شده است.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل اتصال به برق لپ تاپ شارپ

از آنجایی که درایورهای قدیمی شبکه می توانند مشکلات مختلفی در ارتباط با اینترنت ایجاد کنند و عدم نمایش وای فای لپ تاپ یکی از آنهاست، توصیه می کنیم درایورهای وای فای را به روز کنید. برای آشنایی با نحوه عملکرد Advanced Driver Updater، دستورالعمل های ذکر شده در زیر را دنبال کنید:

  • Advanced Driver Updaterرا روی دسکتاپ/لپ تاپ خود راه اندازی کنید.
  • یک اسکن سریع درایور را آغاز کنید و به Advanced Driver Updater اجازه دهید کار خود را انجام دهد تا درایورهای قدیمی، خراب، آسیب دیده، ناسازگار و گم شده را در لپ تاپ شارپ شما کشف کند.
  • هنگامی که لیست درایورهای معیوب روی صفحه ظاهر می شود، یک پیش نمایش سریع داشته باشید و درایورهایی را که می خواهید به روز کنید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید به‌روزرسانی‌های دسته‌ای را برای همه درایورهای مشکل‌ساز به طور همزمان نصب کنید.
  • به محض اینکه Advanced Driver Updater درایورهای قدیمی فعلی شما را با نسخه های مناسب و سازگار جایگزین کند، پیامی مانند تصویر زیر در مقابل شما ظاهر می شود.
  • استفاده از Advanced Driver Updater بدون شک ساده ترین و سریع ترین راه حل برای شبکه های Wi-Fi است که در ویندوز 10 نمایش داده نمی شوند. علاوه بر این، Advanced Driver Updater به عملکرد خوب دستگاه و لپ تاپ شما کمک می کند و از اشکالات Wi-Fi یا بلوتوث جلوگیری می کند.

پیشنهاد مطالعه: خرابی سوکت اتصال شارپ در لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 4 =