نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

لپ تاپ های با بیشترین عمر باتری . بهترین لپ‌تاپ‌ها برای عمر باتری به اندازه‌ای هستند که می‌توانند کارهای روزمره شما را انجام دهند. همه به عمر باتری در رایانه های شخصی قابل حمل اهمیت می دهند، اما یافتن لپ تاپ هایی با بهترین عمر باتری دشوار است، زیرا نه تنها هر مدل متفاوت است، بلکه کاری که روی لپ تاپ انجام می دهید و تأثیر زیادی بر مدت زمان ماندگاری آن قبل از نیاز دارد. بدتر از آن، بسیاری از فروشندگان لپ‌تاپ تخمین‌هایی از عمر باتری را برای محصولات خود نقل می‌کنند که به ندرت قابل استفاده در دنیای واقعی هستند. در این مقاله به بررسی این لپ تاپ ها خواهیم پرداخت.

لپ تاپ های با بیشترین عمر باتری

بهترین لپ تاپ برای عمر باتری

ما هر سال ده‌ها لپ‌تاپ از تولیدکنندگان برتر را بررسی می‌کنیم، سپس بهترین‌ها (4 ستاره یا بالاتر) را در اینجا جمع‌آوری می‌کنیم و آنها را بر اساس مدت زمانی که با باتری کاملاً شارژ شده دوام می‌آورند رتبه‌بندی می‌کنیم. لپ‌تاپ‌ها فقط در صورتی در این لیست مجاز هستند که 4 ستاره یا بیشتر کسب کرده باشند و در تست باتری ما 12 ساعت یا بیشتر دوام بیاورند، که به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید برای یک روز کاری هشت ساعته بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

با این حال، به خاطر داشته باشید که عمر باتری بر اساس تعدادی از عوامل، از جمله کاری که انجام می‌دهید و نحوه پیکربندی لپ‌تاپ شما، در نوسان است.

این آزمایش به ما ایده مناسبی درباره مدت زمان ماندگاری یک لپ تاپ با یک بار شارژ در هنگام وبگردی به ما می دهد. مهمتر از آن، یک معیار استاندارد به ما می دهد که می توانیم از آن استفاده کنیم تا ببینیم چگونه لپ تاپ ها از نظر بازده انرژی در مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

این مطلب را از دست ندهید   روش های ورود به بایوس لپ تاپ

مک بوک پرو 16 اینچی 2023

همه را می خواهید؟ سپس ممکن است به دنبال مک بوک پرو 16 اینچی هیولایی باشید که دارای تراشه های M2 Pro یا M2 Max است که عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهد. این مدل دارای همان صفحه نمایش mini-LED Liquid Retina XDR فوق العاده است و هنگامی که بریدگی را پشت سر بگذارید، کنتراست و صاف بودن آن، به خصوص با نرخ تازه سازی 120 هرتز، شگفت زده خواهید شد.

علاوه بر آن، پورت‌هایی را که طرفداران تقاضا دارند، دریافت می‌کنید. این فقط پورت شارژ MagSafe 3 متمرکز بر ایمنی نیست، بلکه خروجی HDMI برای اتصال به نمایشگرها و یک حافظه خوان SD برای اتصال کارت های حافظه برای دوربین های واقعی است. اوه، و فکر نکنید که MagSafe شارژ USB-C را از تصویر حذف می کند: سه پورت Thunderbolt 4/USB4 مک بوک پرو نیز انرژی را تامین می کند. علاوه بر این، شما یک وب کم 1080p، سه میکروفون بهبودیافته و یک سیستم بلندگوی شش نقطه ای ستاره دار دارید.

مک بوک پرو 13 اینچی (M2، 2022)

MacBook Pro 2022 13 اینچی (از 1299 دلار) اولین لپ‌تاپ اپل با موتور M2 بود که وارد بازار شد. در حالی که طراحی تغییر نکرده است، اپل وعده یک جهش بزرگ در عملکرد را می دهد، چه در حال ویرایش عکس ها یا فیلم ها یا اجرای چندین برنامه به طور همزمان باشید. اما مهم‌تر از همه برای اهداف ما، تراشه M2 به آن کمک می‌کند تا در تست باتری ما به بیش از 18 ساعت دست یابد.

و بر اساس بقیه آزمایش‌های ما، تراشه M2 بسیار قدرتمند است و عملکردی را ارائه می‌دهد که اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی رقیب را از بین می‌برد. M2 همچنین در معیارهای مختلف با اختلاف قابل توجهی تراشه M1 را شکست می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   کاهش مصرف CPU

با این حال، در حالی که این نوت بوک دارای تکه ای جدید از سیلیکون اپل است، طراحی سن آن را نشان می دهد. شما همان فرم فاکتور، پورت های مشابه، نمایشگر یکسان و وب کم مشابه را دریافت می کنید. در همین حال، مک بوک ایر 2022 جدید صفحه نمایش بزرگتر با حاشیه های نازک تر، وب کم 1080p و طراحی نازک تر و سبک تر ارائه می دهد.

ایسوس Zenbook 13 OLED

Asus Zenbook 13 OLED مجهز به AMD ارزش بسیار خوبی دارد، صفحه نمایش 1080p OLED چشم نواز و عمر باتری استثنایی 15 ساعته (در آزمایشات ما) را در بسته ای باریک و سبک با کمتر از هزار دلار ارائه می دهد.

مطمئناً، بلندگوها شگفت‌انگیز نیستند، وب‌کم چیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد، و جک هدفون وجود ندارد، اما اینها موانعی هستند که می‌توانید با آنها کار کنید. اگر به یک فوق قابل حمل کوچک با صفحه نمایش عالی نیاز دارید که در تمام طول روز دوام بیاورد، با این قیمت نمی توانید بهتر از Asus Zenbook 13 مجهز به OLED انجام دهید.

مک بوک ایر با M1

مک بوک ایر همیشه بهترین مک بوک برای اکثر مردم بود، و حتی اکنون که مدل M2 عرضه شده است، مک بوک ایر اصلی با M1 هنوز یک لپ تاپ عالی است، با عمر باتری 14 ساعته عالی و عملکرد قوی در بسته بندی سبک وزن.

تصمیم اپل برای جایگزینی پردازنده‌های اینتل خود با اپل سیلیکون خود، با تراشه M1 در مک‌بوک ایر، پاداش‌های جدی را درو می‌کند. عمر باتری 14 ساعت و 41 دقیقه ای این لپ تاپ در تست باتری Tom’s Guide بسیار عالی است و تراشه M1 به آن قدرت کافی برای مقابله با هر کار روزانه را می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن لپ تاپ شارپ

وب کم مک بوک ایر نیز ارتقا یافته است، زیرا تراشه M1 ترفندهای پردازش سیگنال را برای بهبود وضوح و دقت رنگ ارائه می دهد. و البته، صفحه کلید جادویی هنوز اینجاست که تجربه تایپ راحت را فراهم می کند.

مک بوک پرو 2021 (14 اینچی)

در حالی که MacBook Pro 2021 14 اینچی در تست های باتری ما به اندازه مدل 16 اینچی دوام نیاورد، اما همچنان بیش از 14 ساعت دوام آورد که قابل توجه است.

به غیر از آن و تفاوت اندازه، این لپ تاپ اساساً همان لپ تاپ 16 اینچی است. این به معنای خروجی HDMI و کارت خوان SD برای مواقعی است که باید نمایشگر خود را گسترش دهید یا از حافظه خارجی استفاده کنید. همچنین، شارژ MagSafe بازگشته است، اگرچه جایگزین شارژ USB-C نیز نمی شود. چیزی که از بین رفته است، نوار لمسی است، آن صفحه لمسی کوچکی که بالای صفحه کلید قرار داشت. کلیدهای عملکردی با اندازه کامل (F1-F12) جایگزین شده است، که ما خوشحالیم که دوباره شاهد آن هستیم.

اپل همچنین وب‌کم داخلی خود را به 1080p (از 720p) ارتقا داده است، زیرا همه ما زمان بیشتری را نسبت به قبل صرف تماس‌های ویدئو کنفرانس می‌کنیم. همراه با آن صفحه نمایش خارق العاده، میکروفون های داخلی بهبودیافته و تنظیمات شش بلندگو که صدای فوق العاده ای تولید می کند، مک بوک پرو جدید همه چیز را بهتر از قبل خواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه: معایب استفاده از لپ تاپ شارپ در برق متناوب

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =