نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مقایسه نوت بوک های ۳ و ۵ شارپ با نمونه های مشابه

نوت بوک های ۳ و ۵ شارپ جدیدترین نوت بوک های شارپ هستند که به تازگی توسط این برند کره ای معرفی شده اند. کمپانی شارپ برای تکمیل لپ‌تاپ‌های خود در بازه‌های قیمتی متفاوت، نوت بوک های ۳ و۵  را روانه بازار کرده است. نوت بوک ها پدیده های جدید هستند که طوفانی در جهان به پا کرده اند. نوت بوک در واقع یک لپ تاپ مینیاتوری یا مینی لپ تاپ است که بسیاری از ویژگی های یک لپ تاپ استاندارد را دارد؛ در حالی که اندازه و مهم تر از آن، قیمت این دستگاه بسیار کاهش یافته است. از آنجایی که آنها بسیار سبک هستند و همانند یک دستیار دیجیتال شخصی عمل می کنند، مردم آنها را subnotebook یا دستگاه های Ultraportable می نامند.

امروزه تکنولوژی در ساخت و عرضه کامپیوترهای قابل حمل از جمله نوت بوک های ۳ و۵ شارپ روز به روز در حال گسترش است و پیشرفت های خیره کننده ای دارند؛ به طوری که امکانات افزوده شده به این وسایل به قدری کامل شده که قضاوت در مورد آنها امری دشوار و  بعضا تخصصی به حساب می آید.

نوت بوک های ۳ و ۵ شارپ در مقایسه با نوت بوک ۹ شارپ و نوت بوک ۷ اسپین، صرفه اقتصادی بیشتری دارند.  این نوت بوک ها مناسب کاربری های روزانه هستند. اگر به طور تفننی و تنها برای سرگرمی از بازی های دیجیتالی استفاده می کنید و در حقیقت گیمر حرفه ای نیستید، نوت بوک های ۳ و۵ شارپ به راحتی می توانند نیاز های شما را برآورده سازند. این نوت بوک ها طراحی بسیار مناسبی دارند و مجهز به جدیدترین سخت افزارها هستند.

این مطلب را از دست ندهید   شرایط مناسب استفاده از لپ تاپ

نوت بوک های ۳ و۵ شارپ همه ویژگی هایی که یک یارانه قابل حمل باید داشته باشد، دارد. آنچه مشخص است این است که نوت بوک۳  شارپ قرار است در مدل های گوناگونی روانه بازار شود.

نوت بوک ۵ شارپ

نوت بوک ۵ شارپ با صفحه‎نمایش ۱۵ اینچی و با رزولوشن Full HD ارائه شده است. پیشرفته ترین نسخه این نوت بوک به پردازنده Core i7 اینتل مجهز است و کارت گرافیک MX150 انویدیا از نوع GDDR5 رندر محتوای گرافیکی دارد. نوت بوک ۵ شارپ با باتری ۴۳ وات ساعت عرضه خواهد شد و یک دوربین VGA در قسمت جلو دارد. آنچه مشخص است این است که این نوت بوک شارپ برای پردازش‌های روزمره مناسب است و کاربر را دچار مشکل نمی کند. در نوت بوک ۵ علاوه بر حافظه SSD شاهد استفاده از هارد دیسک نیز هستیم.

مشخصات نوت بوک ۳ شارپ

نوت بوک ۳ شارپ مجهز یک صفحه نمایش ۱۴ و ۱۵ اینچی و حافظه SSD است. بهترین نسخه‌ از پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل و نمایشگری با رزولوشن Full HD  در نوت بوک۳  شارپ استفاده شده است. مدل ۱۵ اینچی نوت بوک ۳ شارپ با کارت گرافیک مجزا MX110 انویدیا ارائه شده است. اگر از اندازه نمایشگر و مشخصات سخت افزاری نوت بوک های ۳ و۵ شارپ صرف نظر کنیم، باید بگوییم که همه مدل های نوت بوک های ۳ شارپ مجهز به باتری ۴۳ وات ساعت است. شارپ فعلا، جزئیاتی پیرامون میزان حافظه‌ رم یا فضای ذخیره‌سازی این مدل ارائه نداده است.

صفحه کلید نوت بوک های ۳ و ۵ شارپ

صفحه کلید نوت بوک های ۳ و۵ شارپ کامل است و قسمت NumPad  صفحه‌کلید عددی  در آنها حفظ شده اند و ارگونومی خوبی برای تایپ راحت دارند. ترک‌پد نسبتا بزرگی در پایین صفحه‌ وجود دارد که جابه‌جایی در محیط سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را ساده‌ می‌کند. نمایشگر نوت بوک های ۳ و۵ شارپ، روکش ضد بازتاب دارند و با موتور Samsung Color Engine کالیبره شده‌اند؛ در نتیجه رنگ ها برای دست یابی به تصاویری زنده تر توسط موتور رنگ شارپ تنظیم شده اند.

این مطلب را از دست ندهید   خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

قرار است که نوت بوک های ۳ و۵ شارپ در ماه آپریل در زادگاه خود، کره جنوبی، عرضه شود. عرضه عمومی این نوت بوک ها از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ و از کشورهای چین و برزیل آغاز خواهد شد. قطعا قیمت گذاری محصولات جدید شارپ بسته به مشخصات و بازار عرضه، متفاوت خواهد بود، با این حال هنوز هیچ حرفی از قیمت احتمالی نوت بوک های ۳ و۵ شارپ به میان نیامده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =