نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تفاوت ویندوز کرک و اورجینال.  با توجه به فناوری فعلی، همه به فناوری وابسته هستند. و بخش بزرگی از این فناوری لپ تاپ شارپ است. یک سیستم عامل برای کارآمد کردن رایانه مورد نیاز است. انواع مختلفی از سیستم عامل ها برای استفاده ما وجود دارد. قبل از بحث ویندوز اورجینال و کرک باید با سیستم عامل آشنا شویم.

تفاوت ویندوز کرک و اورجینال

سیستم عامل در تفاوت ویندوز کرک و اورجینال

در یک زمان لپ تاپ شارپ مجبور بود یک برنامه جداگانه برای لپ تاپ شارپ ایجاد کند تا وظایف خاصی را انجام دهد. و برای هر نوع برنامه ای، هنگام ایجاد برنامه باید چندین چیز را به برنامه اضافه می کردید، به عنوان مثال، یک کلید را روی صفحه کلید فشار می دهید تا بخواند، داده ها را در حافظه ذخیره کند، داده ها را بازیابی کند و چگونه برنامه کار می کند صفحه نمایش را ببینید. و این موارد باید برای هر کار جداگانه به برنامه اضافه می شد. و کمی سخت تر از حد معمول بود. سیستم عامل برای حل این مشکل منتشر شد.

سیستم عامل نرم افزار اصلی لپ تاپ شارپ است که ورودی، خروجی، ذخیره سازی و غیره لپ تاپ شارپ شما را کنترل می کند. این شکل کوتاه سیستم عامل است. شما می توانید سیستم عامل را به عنوان یک کنترل کننده سایر نرم افزارها/برنامه های کاربردی در حال اجرا بر روی رایانه شما در نظر بگیرید.

جایی که همه نرم افزارها یا برنامه های کاربردی تحت سیستم عامل کار می کنند و سیستم عامل به کارهایی که این نرم افزار انجام می دهد رسیدگی می کند. باز هم سیستم عامل همه چیز را کنترل می کند، اشتباه است.

برای همگام شدن با فناوری و آسان‌تر و زیباتر کردن وظایفمان، سیستم‌عامل‌های زیادی وجود دارد. یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها در سیستم عامل ویندوز. ویندوز یک سیستم عامل پرچمدار مایکروسافت است که ما از آن برای اهداف شخصی و تجاری استفاده می کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   نرم افزارهای نصب درایور لپ تاپ

این یک سیستم عامل گرافیکی است. در سال 1985، مایکروسافت سیستم عامل ویندوز را به عنوان مزیت اضافی سیستم عامل دیسک (DOS) خود معرفی کرد و از آن زمان به دلیل علاقه روزافزون مردم به سیستم عامل گرافیکی، نسخه های زیادی از ویندوز منتشر شد. و تاکنون به طور گسترده در رایانه های شخصی یا رومیزی استفاده شده است.

انواع نسخه های ویندوز

در 18 آگوست 2015، مایکروسافت ویندوز 10 را به عنوان آخرین سیستم عامل خود به بازار عرضه کرد. پس از آن به تدریج مایکروسافت نسخه های بعدی ویندوز 10 را وارد بازار کرد. آخرین آپدیت ویندوز 10 نسخه 1809 بود که در 2 اکتبر 2018 در بازار منتشر شد. اما از همان ابتدا، قیمت هر یک از محصولات مایکروسافت کاملاً دور از دسترس مردم عادی بود و از آنجا منشأ کرک شد. کرک یعنی استفاده غیرقانونی از چیزی. نسخه های ویندوز عبارتند از:

  • ویندوز 1.0
  • ویندوز 2.0
  • ویندوز 3.0
  • ویندوز 95
  • ویندوز 98
  • ویندوز XP
  • ویندوز ویستا
  • ویندوز 7
  • ویندوز 8
  • ویندوز 8.1
  • ویندوز 10
  • ویندوز 11

اکثر کاربران لپ تاپ شارپ از نسخه کرک ویندوز فقط به دلیل قیمت بالای آن استفاده می کنند. و برخی از کاربران با خرید لایسنس از ویندوز استفاده می کنند. اما اگر دقت کنید هیچ تفاوتی بین ویندوز اصلی و ویندوز کرک وجود ندارد. حالا می توانید تصور کنید که اگر تفاوتی بین ظاهر اورجینال و کرک وجود نداشته باشد، پس چه نیازی به خرید ویندوز برای استفاده است؟ و کسانی که در حال خرید ویندوز هستند، چرا آنهایی که این کار را انجام می دهند؟

کرک ویندوز

کرک کردن ویندوز یک استفاده کاملا غیرقانونی از ویندوز است. دزدیدن ویندوز ها برای استفاده

  1. کرک ویندوز با برخی از نرم افزارهای ایجاد شده توسط هکرها مانند KMS، Windows Activator و Re-loader و غیره فعال می شود.
  2. کرک بزرگترین مشکل ویندوز است، هر لحظه ممکن است هنگ کند و باعث حواس پرتی در کار شما شود.
  3. ممکن است فایل های برنامه کرک ویندوز در هر زمانی از بین رفته باشند و بعید است که فایل گم شده فوری دانلود شود زیرا هکرها به سرور متصل هستند.
  4. کاربران کرک ویندوز آخرین به روز رسانی های مایکروسافت را خیلی دیر دریافت می کنند. اگر درایورهای دستگاه فوراً به روز نشوند، لپ تاپ شارپ کند می شود. دردسر جدیدی در محل کار ایجاد می شود.
  5. کرک ویندوز ممکن است نیاز به استفاده از آنتی ویروس داشته باشد تا رایانه شما از ویروس ها دور بماند زیرا آنتی ویروس کرک نمی تواند به درستی در ویندوز کار کند. و به دلیل استفاده از آنتی ویروس اضافی، لپ تاپ شارپ شما کندتر می شود.
  6. از آنجایی که ویندوز کرک شده توسط هکرها فعال می شود، بدون شک همه پایگاه های داده در رایانه شما ناامن هستند. هکرها می توانند داده های شما را در هر زمان با توجه به تمرین خود بگیرند.
این مطلب را از دست ندهید   خرابی اثر انگشت لپ تاپ شارپ

الان خیلی ها می توانند بگویند یا فکر کنند من سال هاست از کرک ویندوز استفاده می کنم اما مشکلی ندارم. شاید وقتی کرک را با ابزارهای ایجاد شده توسط Windows Hacker فعال کردید، لپ تاپ شارپ شما بدون افزودن به سرور مایکروسافت شما به سرور شخصی هکرها اضافه شده بود. و به‌روزرسانی‌هایی که دریافت می‌کنید و احتمالاً از سرور هکرها می‌آیند.

ویندوز اورجینال در تفاوت ویندوز کرک و اورجینال

اگر مجوز ویندوز را از مایکروسافت به طور رسمی برای استفاده خود خریداری می کنید، پس یک کاربر اصلی ویندوز هستید.

  1. ویندوز اصلی با کلید محصول قانونی خریداری شده از مایکروسافت فعال می شود. و برای تأیید کامل آن، باید آن را با استفاده از کلیدهای محصول آنلاین فعال کنید.
  2. به احتمال زیاد ویندوز اورجینال هیچ وقت قطع نمی شود. هنگامی که سخت افزار رایانه شما مشکل داشته باشد، ممکن است ویندوز اصلی از کار بیفتد.
  3. به دلایل مختلف کرک ها شبیه به ویندوز هستند، بنابراین فایل های زیادی در ویندوز اصلی وجود ندارد، اما بسیار کمتر از کرک است. و اگر فایل‌های موجود در ویندوز اصلی را از دست داده‌اید، نمی‌توانید متوجه شوید و بارها، چون به سرور مایکروسافت متصل است، فایل‌های از دست رفته به‌طور خودکار دانلود و نصب می‌شوند.
  4. کاربران اصلی ویندوز به محض انتشار آخرین به روز رسانی های مایکروسافت را دریافت می کنند. و به‌روزرسانی جدید درایورهای دستگاه باعث می‌شود رایانه بسیار سریع‌تر کار کند.
  5. ویندوز اورجینال توسط کلید سریال رسمی مایکروسافت فعال می شود و به همین دلیل نگران امنیت داده ها نیست.

در آخر، می خواهم بگویم که ما از نرم افزارهای زیادی در رایانه خود استفاده می کنیم. و حداکثر نرم افزار پرداخت شده است. اگر می‌خواهید همه آن ویژگی‌ها را دریافت کنید، باید مجوز بخرید. در غیر این صورت 7 یا 30 روز می توانید به آن نرم افزار دسترسی داشته باشید. به آن نسخه آزمایشی نرم افزار می گویند. و نسخه آزمایشی به شما اجازه استفاده از همه ویژگی ها را نمی دهد. این نسخه جایگزین نسخه کرک است.

این مطلب را از دست ندهید   راهکار ضروری رفع هنگی لپ تاپ شارپ

در صورت تمایل می توانید نسخه کرک شده نرم افزار خود را به راحتی از اینترنت دانلود کنید مانند مایکروسافت آفیس، فتوشاپ، ایلوستریتور و بسیاری از نرم افزارهای ضروری دیگر که باید برای کار شما مهم باشند.

پیشنهاد مطالعه: تعمیر و تعویض مادربرد لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − پنج =