نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با انواع لوازم جانبی لپ تاپ شارپ

لپ تاپ ها سیستم هایی هستند که به دلیل قابلیت جا به جایی که دارند طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. لپ تاپ نیز همانند سایر لوازم الکترونیکی دارای یک سری لوازم جانبی هستند که در این مقاله قصد داریم آن ها را به شما  معرفی کنیم. لوازم جانبی لپ تاپ ابزار های پر کاربردی هستند که استفاده ی کاربر از دستگاه را آسان تر می کند و برای نگهداری بهتر از دستگاه نقش مهمی را ایفا می کنند. کیف، کاور، پاوربانک، هارد اکسترنال، موس، محافظ نمایشگر و… می باشد. در این مقاله قصد داریم لوازم جانبی لپ تاپ شارپ را بررسی کرده و کارایی هر یک را توضیح دهیم.

هر کدام از این لوازم جانبی کارکرد متفاوتی داشته و استفاده از بعضی از آن ها برای کاربران ضروری است. توجه داشته باشید لپ تاپ ها سیستم حساسی هستند و در صورتی که از بعضی از لوازم جانبی آن ها مثل کیف و کاور و… استفاده نکنید لپ تاپ با آسیب دیدگی های جدی رو به رو خواهد شد. در صورت آسیب دیدگی لپ تاپ شارپ از هر کونه تعمیرات نا آگاهانه خودداری کرده و سپس برای تعمیرات تخصصی این  دستگاه به واحد تعمیرات لپ تاپ شارپ مراجعه کنید.

کیف

کیف لپ تاپ یکی از مهم ترین لوازم جانبی لپ تاپ شارپ به شمار رفته و در حفظ این دستگاه حساس از آسیب دیدگی بسیار اهمیت دارد. در صورت استفاده از کیف لپ تاپ می توانید از وارد شدن هر گونه ضربه ی شدید به دستگاه جلوگیری کنید. توجه داشته باشید کیف لپ تاپ اهمیت ویژه ای داشته و امنیت دستگاه را تضمین می کند. به دلیل حساسیت های بالای این دستگاه لازم است در نگهداری آن نهایت دقت و توجه خود را به کار بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی باتری لپ تاپ شا

کاور

یکی دیگر از لوازم جانبی لپ تاپ شارپ کاور این دستگاه می باشد. لازم است بدانید استفاده از کاور لپ تاپ به معنی عدم استفاده از کیف لپ تاپ نمی باشد. هر کدام از این وسایل کارایی متفاوتی داشته و در نتیجه لازم است در صورت نیاز مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از کاور کمک می کند تا دستگاه تحت تاثیر نفوذ گرد و غبار دچار مشکل نشده و با آسیب رو به رو نشود. به منظور آشنایی با سایر لوازم جانبی لپ تاپ شارپ این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

هارد اکسترنال

هارد اکسترنال یکی دیگر  از ابزار هایی است که در گروه لوازم جانبی لپ تاپ قرار گرفته و برای ذخیره ی اطلاعات از آن استفاده می شود . هارد های اکسترنال کمک می کنند تا اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه کم شده و به آن فشار وارد نشود. در صورتی که لپ تاپ تحت فشار نباشد می تواند عملکرد خوبی را ارائه کند.

محافظ نمایشگر

محافظ نمایشگر و برچسب های لپ تاپ چندان ضروری نیستند اما بخشی از لوازم جانبی لپ تاپ به شمار می روند. محافظ نمایشگر از اشعه های مضر جلوگیری کرده و برچسب ها نیز تنها برای زیبایی دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

قفل لپ تاپ

قفل یکی دیگر از لوازم جانبی لپ تاپ شارپ می باشد.با این قفل می توانید لپ تاپ را به میز کار خود قفل کنید. به طور کلی اغلب قفل لپ تاپ در فضاهایی مثل کتابخانه ها که لازم است کاربر دستگاه را رها کرده و به دنبال کتاب ها برود مورد استفاده قرار می گیرد. با این کار می توانید امنیت دستگاه خود را در فضاهای عمومی تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض فن لپ تاپ شارپ

کول پد

خنک کننده یا کول پد از دیگر لوازم جانبی لپ تاپ شارپ به شمار می رود که استفاده از آن از اهمتی بسیاری بالایی برخوردار است . همان طور که می دانید لپ تاپ ها دارای فن هایی هستند که به کمک آن ها می توانند هوای داخل دستگاه را تهویه کرده و از حرارت بیش از اندازه ی قطعات جلوگیری کنند. در صورتی که شما در سطوح نرم از لپ تاپ استفاده کنید تهویه و یا فن لپ تاپ دچار مشکل شده و عملکرد دستگاه را با مشکل رو به رو می کند. در نتیجه لازم است برای حفظ دستگاه از آسیب دیدگی از کول پد ها استفاده کنید.

 پاوربانک یا شارژر همراه لپ تاپ

پاور بانک یا همان شارژ ر همراه یکی دیگر از لوازم جانبی لپ تاپ شارپ می باشد.  توجه داشته باشید پاوربانک هایی که برای گوشی مورد استفاده قرار می گیرند 5 ولت بوده و پاوربانک هایی که برای لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرند 19 ولت می باشند.

موس

در صورتی که کار شما دائما با برنامه های حساسی مثل فتوشاپ و … می باشد لازم است به جای تاچ پد از موس استفاده کنید. در نتیجه استفاده از موس لپ تاپ برای این دسته از کاربران ضروری است. اغلب کاربران در استفاده از این برنامه ها با تاچ پد به مشکل برخورده و در نتیجه روند کاری آن ها با مشکل رو به رو می شود. موس یکی از مهم ترین لوازم جانبی لپ تاپ شارپ به شمار می رود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نه =