نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

خرابی لپ تاپ شارپ کمی کابوس است، به خصوص در دفتر کار: وقتی متوجه می شوید که به لپ تاپ شارپ و فایل های خود دسترسی ندارید، طبیعی است که کمی وحشت کنید. اما نترسید شما باید به علت خاموشی لپ تاپ شارپ بپردازید. فهمیدن علت خاموشی لپ تاپ شارپ بسیار آسان است و مشکلات منبع تغذیه در لپ تاپ شارپ ها رایج است. هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که فایل های شما از بین رفته اند. وقتی لپ‌ تاپ شارپ دوباره راه‌ اندازی شد، آن‌ ها را پس خواهید گرفت.

علت خاموشی لپ تاپ شارپ

جریان برق علت خاموشی لپ تاپ شارپ

آداپتور برق متناوب روی لپ تاپ شارپ شما، لپ تاپ شارپ شما را به یک منبع برق ثابت متصل می کند. هنگامی که به برق وصل است، رایانه شما دائماً در حال شارژ کردن باتری خود است و هنگامی که سیم برق کار نکرد یا به رایانه متصل نشد، باتری در نهایت شارژ خود را تمام کرد و خاموش شد. لپ تاپ شارپ فقط به این دلیل خاموش است که باتری شارژی ندارد و سیم آن را شارژ نمی کند، به این معنی که خود باتری یا آداپتور برق متناوب معیوب است.

مشکلات سیم برق

خود کابل برق ممکن است مشکل لپ تاپ شارپ شما باشد. اگر آداپتور برق متناوب خراب شده باشد و قادر به حمل برق از پریز دیواری به رایانه شما نباشد، لپ‌تاپ شارپ جریان برق را تشخیص نمی‌دهد و تا زمانی که خاموش نشود با باتری کار می‌کند. اگر سیم برق را وصل کنید و چراغی روی سیم ببینید، می توانید فرض کنید آداپتور برق متناوب کار می کند. آداپتور را در پریز دیگری نیز امتحان کنید، فقط برای اینکه مطمئن شوید پریز مشکلی ندارد و سپس لپ تاپ شارپ خود را برای آزمایش به فروشگاهی که از آن خریداری کرده اید ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل اتصال به برق لپ تاپ شارپ

مشکل باتری یکی از علت های خاموشی لپ تاپ شارپ

در برخی از لپ ‌تاپ شارپ ‌ها خرابی باتری می ‌تواند باعث ایجاد ارتباط نادرست بین رایانه و آداپتور برق شود. اگر همکار با همان مدل لپ تاپ شارپ دارید، سعی کنید از کابل برق او برای شارژ لپ تاپ شارپ خود استفاده کنید. اگر کار نکرد، باتری رایانه شما ممکن است خراب شده باشد و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

پین های پاور

آخرین قطعه معادله شارژر- لپ تاپ شارپ، پین هایی هستند که سیم برق را به لپ تاپ شارپ وصل می کنید. هر لپ ‌تاپ شارپ در اینجا متفاوت است. برخی دارای یک پایه سنگین هستند در حالی که برخی دیگر دارای پنج یا شش پین کوچک هستند. انتهای کابل و پورت رایانه محل اتصال آن را از نظر آسیب فیزیکی بررسی کنید.

گاهی اوقات افتادن لپ تاپ شارپ یا ضربه زدن به آن در حین راه رفتن می تواند باعث شل شدن پین ها شود. در این صورت لپ تاپ شارپ به درستی شارژ نمی شود یا کابل برق را تشخیص نمی دهد. در این مثال، لپ تاپ شارپ را برای سرویس به فروشگاهی که خریده‌اید برگردانید.

مقالات مرتبط:

روشن نشدن لپ تاپ شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 4 =