نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر لپ‌ تاپ شارپ شما روشن یا شارژ نمی‌ شود، لزوماً به این معنی نیست که مشکلی در دستگاه شما وجود دارد. برخی از نکات ظریف وجود دارد که ممکن است از آنها آگاه نباشید که می توانند از شارژ یا روشن شدن لپ تاپ شارپ شما جلوگیری کنند یا از دلایل روشن نشدن لپ تاپ شارپ باشد. در بیشتر موارد می توان این مشکل را به راحتی در خانه حل کرد. با این حال، از آنجایی که این مشکل کمی فنی است، باید کلاه حل مشکل خود را بر سر بگذارید.

شما می توانید این راهنما را دنبال کنید تا با موفقیت یک لپ تاپ شارپ مرده عیب یابی کنید. هر چند نگران نباشید، آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست. ما به چند سناریو مختلف می پردازیم که می توانید آنها را دنبال کنید تا ایده بهتری از آنچه در لپ تاپ شارپ شما می گذرد داشته باشید. برای نظم و ترتیب، این راهنما را به دو بخش تقسیم کرده ایم. بخش اول به سناریویی می ‌پردازد که در آن لپ ‌تاپ شارپ شما همزمان روشن یا شارژ نمی ‌شود، در حالی که بخش دوم روی لپ‌ تاپ شارپی متمرکز است که روشن می ‌شود اما شارژ نمی ‌شود. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، بیایید در آن شیرجه بزنیم!

روشن نشدن لپ تاپ شارپ

صفحه نمایش از دلایل روشن نشدن لپ تاپ شارپ

شما سر کار هستید و لپ تاپ شارپ شما شارژ نمی شود، سیم برق را وصل می کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد. شما نباید فوراً وحشت کنید زیرا مشکل اغلب آنقدرها مهم نیست. ممکن است فکر کنید لپ تاپ شارپ شارژ نمی شود، اما ممکن است مشکلی در صفحه نمایش شما وجود داشته باشد. اگر شارژر خود را وصل کنید و چراغ شارژر روشن شود، احتمالاً صفحه نمایش لپ تاپ شارپ شما خراب شده است. اگر همچنان صدای فن را می شنوید، لپ تاپ شارپ خود را به یک مانیتور خارجی متصل کنید و ببینید که آیا صفحه نمایش بالا می آید یا خیر. اگر می توانید دسکتاپ شارپ خود را به صورت خارجی ببینید، وقت آن است که یک صفحه نمایش جدید دریافت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ویروسی شدن لپ تاپ

ریست هارد برای روشن نشدن لپ تاپ شارپ

اغلب زمانی که یک قطعه داخلی یا یک وسیله جانبی معیوب باشد، لپ تاپ شارپ روشن نمی شود. این یک مکانیسم محافظ برای جلوگیری از هر گونه آسیب بیشتر است که ممکن است به دلیل قطعات معیوب رخ دهد. در این شرایط باید یک هارد ریست انجام شود.

لپ تاپ شارپ خود را باز کنید و تمام لوازم جانبی، کارت های حافظه و همچنین باتری و واحد منبع تغذیه را بردارید. پس از انجام این کار، دکمه پاور را برای حداقل سه ثانیه فشار دهید. حالا لپ تاپ شارپ را دوباره به پریز برق وصل کنید. اگر لپ تاپ شارپ شما بوت می شود، احتمالا باتری یا لوازم جانبی آن آسیب دیده است. برای اینکه بفهمید مشکل چیست، کافی است باتری را دوباره وارد کنید. اگر لپ تاپ شارپ الان کار می کند، مشکل از لوازم جانبی است.

دلایل روشن نشدن لپ تاپ شارپ و اتصال شارژر

اگر شارژر کار نمی کند و شارژر یدکی ندارید، ما راهنمایی هایی برای شارژ لپ تاپ شارپ ویندوز بدون شارژر و همچنین کروم بوک شما داریم. مشکل اتصال شارژر از دلایل روشن نشدن لپ تاپ شارپ تلقی می شود.

پورت شارژ 

برای پی بردن به علت اصلی، باید به هر جنبه ای که در مورد شارژ می رود نگاه کنید. اول از همه، بررسی کنید که آیا کابل شارژ به طور محکم به لپ تاپ شارپ شما وصل شده است یا خیر. حتی اگر به نظر می رسد که هست، جلو بروید و آن را فشار دهید و ببینید که آیا این کمک می کند. اگر این کار نمی کند، می خواهید پورت شارژ لپ تاپ شارپ خود را کمی دقیق تر بررسی کنید. این امکان وجود دارد که در داخل گرد و غبار جمع شده باشد، بنابراین با یک سواب پنبه ای یا یک پارچه میکروفیبر آن را به آرامی پاک کنید.

این مطلب را از دست ندهید   کار نکردن کیبورد

همچنین باید به دنبال چراغ لپ‌تاپ شارپ خود باشید که هنگام وصل کردن شارژر روشن می‌شود، اگر دیدید که کار می‌کند، می‌دانید که درگاه شارژ کار می‌کند. همچنین احتمال خرابی یا شل شدن قطعات داخلی در داخل پورت بسیار زیاد است، در این صورت تعمیر انجام می شود. هرچند ممکن است آنقدر که فکر می‌کنید کار نباشد. ما یک راهنمای با چندین روش برای تعمیر جک برق خود بدون لحیم کاری داریم.

پریز برق از دلایل روشن نشدن لپ تاپ شارپ

گاهی اوقات مشکل ممکن است خارجی نیز باشد. بنابراین، مطمئن شوید که پریز برق شما کار می کند زیرا می تواند دلیل شارژ نشدن لپ تاپ شارپ شما باشد. همچنین ممکن است مشکلات ولتاژ وجود داشته باشد. حتی اگر چراغ شارژر روشن باشد، ممکن است برق کافی نباشد، بنابراین ادامه دهید و یک پریز دیگر را امتحان کنید. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، می‌دانید که در اینجا مشکل خروجی نیست.

شارژر آسیب دیده

اگر در خانه بچه یا حیوانات خانگی دارید، ممکن است یکی از آنها در زمانی که شما نبودید شارژر شما را گرفته باشد. اگر بریدگی، گاز گرفتن یا پارگی روی سیم برق وجود داشته باشد، احتمالاً آسیب دیده است. گاهی اوقات تشخیص این چیزها سخت است، بنابراین باید کمی دقیق تر نگاه کنید. اگر علائمی از آسیب دیدید، پس می دانید که لپ تاپ شارپ شما به دلیل شارژر معیوب شارژ نمی شود. اگر شارژر یدکی در اطراف خانه ندارید، می توانید لپ تاپ شارپ خود را بدون شارژر شارژ کنید.

نقش دکمه پاور معیوب در روشن نشدن لپ تاپ شارپ

شاید خود دکمه پاور کار نمی کند. برای تست این موضوع، سعی کنید لپ تاپ شارپ را بدون دکمه پاور روشن کنید. اگر هیچ ناهنجاری پیدا نکردید و همه چیز با درگاه شارژ، شارژر، دکمه پاور و پریز دیواری خوب است، به مرحله بعدی بروید.

این مطلب را از دست ندهید   صدای تق تق لپ تاپ  

مقالات مرتبط:

دلایل اصلی خرابی لپ تاپ شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =