نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا فایل های شما ناپدید می شود؟ کامپیوتر شما ویروسی شده است

در سال های اخیر باج افزارها شیوع پیدا کرده اند. این ویروس تمام فایل های شما را رمزگذاری می کنند. تنها راه باز کردن این فایل های رمزگذاری شده این است که به سازنده باج افزار پول پرداخت کنید و غالبا بیت کوین قبول می کنند. اما تضمینی برای اینکه آنها کلید را به شما بدهند وجود ندارد امکان دارد پرداخت را انجام دهید اما آنها کلید فایل های رمزگذاری شده را در اختیار شما قرار ندهند. پس بهترین حرکت دفاعی که شما می توانید انجام دهید بکاپ گیری مداوم فایل هایتان است.

به شما پیشنهاد می کنیم که به سازنده باج افزار پول پرداخت نکنید. اشکال دیگری از نرم افزارهای مخرب نیز وجود دارند که سخت شناسایی می شوند و شما تنها زمان باز کردن فایل ها متوجه حضور آنها خواهید شد. با این حال اگر تعداد زیادی از اطلاعت خود را از دست داده اید شما باید به دنبال شناسایی ویروس کامپیوتر باشید.

اتصال ضعیف شبکه یکی از علایم ویروسی شدن کامپیوتر

اگر از اتصال ضعیف شبکه خود رنج می برید و خطاهای اتصال به اینترنت برای شما اتفاق می افتد ممکن است سیستم شما به یک ویروس مخرب آلوده شده باشد. ممکن است فکر کنید که عجیب است که یک ویروس باعث توقف اتصال شما به اینترنت شود. با این حال برخی از نرم افزارهای مخرب هستند که تنظیمات شبکه شما را تغییر می دهند و یک پراکسی را اضافه می کنند و دسترسی شما به اینترنت را متوقف می کنند. یکی از راههای جلوگیری از ویروسی شدن کامپیوتر این است که یک ابزار حذف نرم افزارهای مخرب مانند Malwarebytes را روی کامپیوتر دیگر دانلود کنید و از طریق USB آن را به دستگاه آلوده منتقل کنید.

این مطلب را از دست ندهید   روشن نشدن لپ تاپ

جلوگیری از ویروسی شدن کامپیوتر برای اجتناب از باز نشدن برنامه ها

برنامه ها می توانند به دلایل مختلفی باز نشود و پاسخی ندهند. خوشبختانه راه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید برنامه های مختلف را ببندید و به کار خود ادامه دهید. اگر مراحل عیب یابی منظم تاثیری ندارد احتمال این وجود دارد که نرم افزارهای مخرب داشته باشید. اگر شما تجربه صفحه مرگ آبی (BSOD) را داشته باشید و مطمئن باشید که مشکلات سخت افزاری ندارید باز هم احتمال ویروسی بودن سیستم شما وجود دارد.قبلا به صورت کامل ۱۲ روش فوق العاده حل مشکل فریز و هنگ کردن اکسپلورر ویندوز ۱۰ ، ۸ و ۷ در انزل وب مرور کردیم که پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل آزاردهنده از آنها استفاده کنید.

از بین بردن ویروس کامپیوتر و حل مشکل پیدا شدن ناگهانی برنامه ها

اگر به طور ناگهانی روی سیستم شما برنامه هایی ظاهر می شود این احتمال وجود دارد که یک Installer مشکوک روی سیستم شما جا خوش کرده باشد. آنتی ویروس شما این برنامه های ناخواسته (PUP) را شناسایی می کنند و به شما هشدار می دهند. اگر هیچ هشداری از نرم افزار امنیتی خود مشاهده نکردید یک اسکن دستی انجام دهید. اگر هیچ چیزی پیدا نکردید یک جستجوی اینترنتی انجام دهید و ببینید آیا شخص دیگری این برنامه را به عنوان PUP گزارش داده است یا نه.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 5 =