نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع آبخوردگی لپ تاپ. چه یک فنجان چای، یک بطری آب یا یک لیوان شراب، اگر نوشیدنی در کنار لپ تاپ شارپ خود داشته باشید، در معرض خطر آسیب احتمالی مایعات قرار خواهید گرفت. اگر بدترین اتفاق بیفتد، وحشت کردن آسان است، اما سریع عمل کنید و می توانید لپ تاپ شارپ خود را از بدترین اتفاقات نجات دهید. این راهنما برای کمک به اینجا آمده است، بنابراین این نکات را بخوانید و از اسیب بیش از حد دستگاه جلوگیری نمایید.

در صورت ریختن مایعات روی لپ تاپ شارپ

به یاد داشته باشید، سرعت بسیار مهم است. هرچه سریعتر این راهنما را دنبال کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید لپ تاپ شارپ غرق شده خود را نجات دهید.

مرحله 1  آن را خاموش کنید

هر چه زودتر لپ تاپ شارپ را خاموش کنید. اگر روی یک سند مهم کار می‌کنید، فوراً آن را ذخیره کنید، سپس کلید روشن/خاموش را برای حدود پنج ثانیه نگه دارید و کامپیوتر تمام برق را خاموش می‌کند. اگر کابل برق لپ‌تاپ شارپ را از پریز برق می‌کشد، قبل از برداشتن سیم برق، آن را از روی دیوار خاموش کنید.

مرحله 2  آن را وارونه کنید

در اسرع وقت لپ تاپ شارپ را وارونه کنید تا آب بیشتر به داخل دستگاه نرود. با بازکردن لپ‌تاپ شارپ و قرار دادن آن بر روی یک سطح صاف به‌عنوان یک V وارونه، می‌توانید از آسیب بیشتر رایانه یا صفحه‌نمایش جلوگیری کنید.

مرحله 3  باتری را خارج کنید

باتری را از لپ تاپ شارپ خارج کنید. این از رسیدن مایع به واحد باتری و ایجاد خطر الکتریکی بالقوه جلوگیری می کند. به یاد داشته باشید، تا زمانی که لپ تاپ شارپ را از پریز برق جدا نکرده اید، این کار را انجام ندهید.

این مطلب را از دست ندهید   علت عدم نمایش صفحه لپ تاپ شارپ در پروژکتور

برای نجات لپ تاپ شارپ خود کمک بیشتری می خواهید؟ تیم فنی دوستانه ما می تواند با پشتیبانی یک به یک در مورد طیف وسیعی از مسائل فنی به شما کمک کند. در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مرحله 4  دستگاه های جانبی را حذف کنید

دستگاه‌هایی که ممکن است به لپ‌تاپ شارپ وصل شده‌اند مانند دانگل‌های USB و کارت‌های SD را خارج کنید. همچنین اگر می‌توانید صفحه‌کلید را از لپ‌تاپ شارپ جدا کنید، آن را بردارید و آب را پاک کنید.

مراحل پیشرفته برای نجات لپ تاپ شارپ شما از آسیب آب

اگر به جای پاشش ناخوشایند با یک ریزش جدی روبرو هستید، ممکن است لازم باشد برای محافظت از اجزای داخلی لپ تاپ شارپ خود تلاش بیشتری کنید.

جذب رطوبت: لپ تاپ شارپ خود را باز کنید و با استفاده از یک حوله بدون پرز شروع به پاک کردن مایعات تا جایی که می توانید کنید.

قطعات را حذف کنید: اگر از کاری که انجام می‌دهید مطمئن هستید، قبل از اینکه آسیب آب باعث آسیب دائمی به این قطعات شود، هارد دیسک و رم خود را خارج کنید.

لپ تاپ شارپ خود را خشک کنید: لپ تاپ شارپ را به مدت 48 ساعت در جای خشک و خنک بگذارید تا هوا تا حد امکان به لپ تاپ شارپ برسد. پس از گذشت دو روز، قطعات را به لپ تاپ شارپ برگردانید و آن را تست کنید. امیدواریم این مراحل برای صرفه جویی در تجهیزات شما کافی بوده باشد، اما اگر لپ تاپ شارپ شما پاسخگو نیست، تمام امیدتان از بین نمی رود – ممکن است یک تکنسین کامپیوتر معتبر همچنان بتواند کامپیوتر شما را نجات دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن لپ تاپ

پیشنهاد مطالعه: خرابی اثر انگشت لپ تاپ شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 6 =