نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برنامه‌های بروزرسانی درایور ویندوز

درایور یک میان افزار برای سیستم عامل ویندوز است که به ایجاد ارتباط و تعامل میان برنامه سیستمی و سخت افزار کمک می‌کند. عدم نصب یا بروزرسانی آن‌ها استفاده از دستگاه را با مشکل و خطاهایی روبرو می‌کند. برای حل مشکل اجرای فعالیت‌های سیستم و اجرای دستورات، درایورهای قدیمی را آپدیت نمایید. شما می‌توانید این کار را با ابزار Device Manager انجام دهید. البته بروزرسانی در این روش به راحتی انجام نشده و بهترین شیوه، استفاده از نرم افزارهای جانبی است که با نصب آن‌ها به راحتی آپدیت همه درایورهای رایانه را دریافت می‌کنید. در ادامه به بهترین برنامه‌هایی که برای این کار ساخته شده‌اند اشاره می‌کنیم.

لیست برنامه‌های بروزرسانی درایور ویندوز

همانطور که گفتیم درایورها یکی از ضروریات هر نسخه از ویندوز است تا بتوانید به بهترین نحو از سخت افزار دستگاه بهره ببرید. از این رو توصیه می‌شود، برای بهبود عملکرد دستگاه نسبت به آپدیت آن‌ها اقدام کنید که برای این کار می‌توانید از نرم افزارهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، استفاده کنید. البته دقت کنید گاهی پیش می‌آید، بروزرسانی یک درایور عملکرد سخت افزار آن را متوقف کند که در این صورت وارد Device Manager شده و با کلیک کردن روی درایور مورد نظر گزینه Rooll Back Driver را بزنید تا به ورژن قبلی برگردد.

Advanced Driver Updater

این برنامه توسط کمپانی Systweak Software طراحی و تولید شده و از زبان‌های مختلف انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند. به کمک این نرم افزار می‌توانید نسبت به اسکن و مشاهده درایورهایی که باید آپدیت شوند، کرده و سپس با انتخاب آن‌ها عمل بروزرسانی را انجام دهید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از درایورهای لپ تاپ خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   10 مشکل نرم افزار لپ تاپ شارپ

Driver Reviver

این برنامه توسط شرکت RiviverSoft تولید و توسعه می‌یابد. به کمک آن به راحتی با یک کلیک می‌توانید عمل آپدیت را انجام دهید. این نرم افزار از دانلود درایور خراب و آلوده و نفوذ فایل‌های مخرب به سیستم جلوگیری می‌کند. همچنین از قابلیت‌های پشتیبان‌گیری و بازگردانی درایورها برخوردار است.

Smart Driver Updater

نرم افزار دیگری که به شما معرفی می‌کنیم، Smart Driver Updater است که با اسکن، درایورهای قدیمی را شناسایی و به شما برای بروزرسانی هشدار می‌دهد و همانند دو برنامه قبلی ویژگی بک آپ‌گیری و بازنشانی درایورها را دارد. شما می‌توانید آن را به راحتی در هر ورژن از ویندوز نصب نمایید.

WinZip Driver Updater

شرکت WinZip System Tools اقدام به توسعه برنامه WinZip Driver Updater کرده تا با آپدیت درایورهای دستگاه شما، عملکرد روان کامپیوتر شما را تضمین کند. همچون سایر برنامه‌ها با عمل اسکن، درایورهای قدیمی و منسوخ شده را شناسایی و بروز می‌کند تا سیستم‌تان سریع‌تر و پایدارتر عمل کند.

Driver Easy

Driver Easy سیستم شما را واکاوی نموده و تمامی درایورهای منسوخ شده را پیدا و به شما معرفی می‌کند که با یکی کلیک بروز گردد. امکان تهیه بک اپ نیز وجود دارد. این نرم افزار دارای یک نسخه Pro است که امکانات مختلفی را به شما می‌ دهد.

Driver Checker

Driver Checker با شناسایی مشکلات و تعمیر درایورها و ارائه نسخه جدید، سیستم شما را به درایورهای اصلی مجهز می‌کند. جدا از این، عملیات بک آپ‌گیری و نصب مجدد درایور و حتی کپی کردن آن‌ها فراهم است. با شروع به کار آن دستگاه را اسکن و گزارشی جامع از درایورهای قدیمی را تهیه و در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورتی که خواستید با یک کلیک آپدیت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تمیز کردن لپ تاپ

Driver Genius

این نرم افزار درایورهای گم شده و قدیمی را پیدا و به طور خودکار آپدیت کرده و عمل پشتیبان‌گیری و بازنشانی را هم به شکل ساده انجام می‌‌دهد. همچنین دمای قطعات نظیر پردازنده، کارت گرافیک و حافظه را کنترل و محافظت می‌کند.

DriverHive

DriverHive به کمک کمپانی Bootstrap Software Development کدنویسی و توسعه داده شده است. عملیات بروزرسانی و پشتیبان‌گیری را مانند سایر برنامه معرفی شده انجام می‌دهد، با این تفاوت که مجهز به یک رابط کاربری شهودی است یعنی قادرید به کمک آن خطاهای درایورها را رفع و آن‌ها را مدیریت نمایید. توسط تمامی نسخه‌های ویندوز نیز پشتیبانی می‌شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =