نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه به ویروسی شدن سیستم خود پی ببریم؟

وقتی که در ویندوز یک مشکل پیدا می کنیم اولین راه حلی که به نظرمان می رسد گرفتن دکمه های Ctrl + Alt + Del است. اما هنگام ویروسی شدن حتی بعد از راست کلیک کردن روی نوار Task bar و انتخاب Task manager، شما هیچ عکس العملی مشاهده نخواهید کرد. شاید منوی Start هم برای شما باز نشود. حتی وقتی شما تلاش می کنید کنترل پنل و یا Command Prompt را باز کنید و باز هم موفق به این کار نخواهید شد. خب در این حالت واضح است که سیستم شما ویروسی شده است.

نشانه های دیگر ویروسی شدن لپ تاپ و کامپیوتر

افزایش حجم مشکوک

هفته گذشته شما ۳۰ درصد فضای خالی روی هارد دیسک خود داشتید اما در حال حاضر، شما کمتر از ۵ درصد فضای خالی دارید؟ شما هیچ فایل حجیمی را دانلود نکرده اید؟ یا هیچ نرم افزار جدیدی نصب نکرده اید؟ پس این داده ها از کجا می آیند؟ به احتمال زیاد پاسخ این است که نرم افزارهای مخرب فایل هایی را دانلود کرده اند و آنها را روی هارد دیسک شما ذخیره کرده اند. یکی دیگر از نشانه های ویروسی شدن کامپیوتر فعالیت های سخت افزاری بیش از حد است. این در حالی است که شما برنامه های زیادی را در سیستم اجرا نمی کنید. ۲ روش حل مشکل کم شدن حجم حافظه فلش مموری و بازگرداندن حجم آن را مطالعه بفرمایید.

شناسایی ویروس کامپیوتر از طریق ارسال پیام های اسپم

اگر از طرف دوستتان یک پیام دریافت کرده اید و از شما سوال می کند که چرا قرص های کاهش وزن و پیام های عجیب و غریب دیگر را توصیه می کنید در حالی که شما همچنین پیامی ارسال نکرده اید این نشان دهنده حضور نرم افزارهای مخرب است.  ویروس ها برای اینکه به دوستان و مخاطبین شما انتقال پیدا کنند طوری طراحی شده اند که در صورتی که کامپیوتر شما به ویروس آلوده شده باشید بدون اطلاع شما و به صورت اتوماتیک پیغام هایی به دیگران ارسال می کند. در صورتی که مخاطبان شما روی این پیام ها و یا لینک ها کلیک کنند آنها نیز به ویروس آلوده می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل بدسکتور لپ تاپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =