نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

لپ تاپ شارپ شما ابزاری ارزشمند برای تجارت است که به شما امکان می‌ دهد هر جا که می ‌روید کار را با خود ببرید. با این حال، باتری بیشتر یک دارایی استهلاک شده است. عمر باتری لپ تاپ شارپ به عوامل متعددی بستگی دارد. با استفاده کافی، در نهایت باید آن را تعویض کنید. اینکه چه زمانی باید باتری خود را تعویض کنید تا حد زیادی به نحوه استفاده از آن و اینکه لپ تاپ شما چند وقت یکبار تنها با باتری کار می کند بستگی دارد.

عمر باتری لپ تاپ شارپ

میانگین طول عمر باتری لپ تاپ شارپ

طول عمر باتری در سنگ تنظیم نشده است. اگر سازنده لپ تاپ شما ادعایی در مورد طول عمر کلی باتری داشته باشد، این رقم ثابت و بی خطا نبود. رایانه، باتری، استفاده متوسط و عادات محاسباتی شما در تعیین مدت زمان ماندگاری باتری شما تأثیرگذار هستند. کاهش قابل توجهی در زمان اجرا به طور کلی پس از 18 تا 24 ماه مشاهده خواهد شد. وب سایت Computer Hope کمی خوش بینانه تر است و بازه زمانی دو تا چهار ساله، تقریباً 1000 شارژ کامل را ارائه می دهد.

استفاده از باتری لپ تاپ شارپ

اجتناب از برخی رفتارها به افزایش عمر باتری لپ تاپ شما کمک می کند. طبق ماهیت جانور، هرچه بیشتر از باتری استفاده کنید، زودتر باید آن را تعویض کنید. اگر مرتباً لپ تاپ شارپ خود را از برق جدا کرده و وصل می ‌کنید، باتری شما سخت ‌تر از کسی که رایانه ‌اش را تمام روز به برق وصل کرده است کار می ‌کند. در یادداشتی مشابه، PC World اشاره می‌ کند که اجرای منظم باتری برای خالی کردن آن، آن را ضعیف می‌ کند. با گذشت زمان، این نوع رفتار می تواند طول عمر باتری شما را پایین تر از میانگین دو تا چهار ساله قرار دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات بایوس لپ تاپ

افزایش عمر باتری لپ تاپ شارپ

برخی اقدامات به باتری شما کمک می کند عمر نسبتا طولانی داشته باشد. وقتی شارژ باتری دارید، صفحه نمایش خود را کم نور کنید، از درایو دیسک خود استفاده نکنید و بلوتوث و وای فای رایانه خود را خاموش کنید. اینها نه تنها به زمان بیشتری برای شارژ باتری شما کمک می کنند، بلکه به کاهش فشار تخلیه و شارژ مجدد کمک می کنند زیرا در حین کار با باتری از انرژی کمتری استفاده می کنید. PC World پیشنهاد می کند زمانی که می خواهید رایانه شخصی را از طریق آداپتور برق متناوب راه اندازی کنید، باتری را خارج کنید. از سوی دیگر، وب‌ سایت سیاتل تایمز می‌ گوید که حداقل بهبود در طول عمر باتری ممکن است ارزش تلاش برای خارج کردن و قرار دادن مجدد باتری را نداشته باشد.

باتری خود را بررسی کنید

می توانید نرم افزار رایگانی را دانلود کنید که سلامت باتری شما را به شما می گوید. برنامه هایی مانند HWMonitor، Battery Bar و Battery Care آمار زیادی از باتری لپ تاپ به شما می دهند. آمار «سطح پوشیدن» در هر سه برنامه وجود دارد. این درصد به شما می گوید که باتری شما تا چه میزان مصرف شده است. به عنوان مثال، اگر میزان سایش شما 17 درصد باشد، باتری شما تقریباً 17 درصد کمتر از زمانی که نو بود شارژ می شود. با استفاده از این ابزارها و آمار سطح سایش، می ‌توانید به پیش ‌بینی مشکلات احتمالی باتری کمک کنید و زمانی که باتری فعلی شما برای همیشه از بین می ‌رود یا دیگر شارژ کافی ندارد، یک نسخه پشتیبان آماده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   انتقال فایل لپ تاپ و گوشی

مطالب مرتبط: تعمیر مدار شارژ لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 7 =