نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حذف کش نوت بوک در مرورگرهای مختلف

هارد شما هر ظرفیتی که داشته باشد هیچ وقت تمام ظرفیت آن در اختیار شما نیست. در واقع این فضا به کش فایل ها اختصاص یافته است و با حذف کش نوت بوک می توان این فضا را آزاد کرد. کش ها فایل های غیر دائمی هستند که برای اهداف خاص به وجود می آیند. فایل های کش برای  عملکرد سیستم بسیار اهمیت دارند، اما متأسفانه این فایل ها فضای زیادی را می گیرند.

اگر در رابطه با فضای ذخیره سازی دچار محدودیت هستید و دچار مشکل شده اید، می توانید با آزاد کردن فضای ذخیره سازی و حذف کش نوت بوک این محدودیت را از بین ببرید. مرکز تعمیرات نوت بوک از معدود شرکت‌ های کشور است که در زمینه تخصصی تعمیرات نوت بوک به ارائه خدمات مشغول است. این مرکز خدمات متنوعی به کاربران نوت بوک ها ارائه می دهد. کارشناسان مرکز تعمیرات نوت بوک پاسخگوی پرسش های شما درباره مشکلات رایج در نوت بوک ها هستند.

چگونگی حذف کش نوت بوک

کش مرورگر بسیار سودمند است اما در عین حال می تواند فضای زیادی را اشغال کند. شما با هر بار باز کردن صفحه وب کدهای صفحه و فایل های تصویری را به حافظه پنهان مرورگر خود اضافه می کنید. اگر شما مجدداً همان صفحه وب را باز کنید بجای اینکه کد ها و تصاویر مجددا از وب گرفته شوند، مرورگر از فایل های کش استفاده می کند تا صفحه مجددا بارگذاری شود و نیازی به گرفتن مجدد اطلاعات نیست.

این مطلب را از دست ندهید   اتصال دائم لپ تاپ به برق

مرورگر فایرفاکس

برای حذف کش نوت بوک در مرورگر فایرفاکس منویOption ، بخش Advanced و تب Network را دنبال کنید. در بخش Cached Web Content روی دکمه Clear Now کلیک کنید تا کش پاک شود.

مرورگر فایرفاکس

برای حذف کش نوت بوک در مرورگر کروم منوی Settings، گزینه Advanced ، زیر بخش Privacy and security گزینه Cached Images and Files را تیک دار کنید و در بخش زمان گزینه all time را انتخاب و سپس روی Clear Data کلیک نمایید.

مرورگر کروم

حذف کش تصاویر بندانگشتی ویندوز

یک دایرکتوری سیستمی در ویندوز نوت بوک وجود دارد که برای نگهداری فایل های موقت است. فایل های موقت هنگام ایجاد یا اصلاح فایل دیگر به عنوان واسطه ایجاد می شوند و همچنین دارای قابلیت نگهداری داده موقت برخی برنامه ها برای مدت زمان کوتاهی هستند. تمام برنامه ها در خصوص پاک کردن این فایل ها خوب عمل نمی کنند. در نتیجه دایرکتوری سیستم با تعداد زیادی فایل موقت که بلا استفاده هستند پر می شود. در نتیجه این امر بخشی از حافظه ذخیره سازی پر می شود.

پاک کردن فایل های موقت که دارای طول عمر بیش از یک هفته هستند مشکلی ایجاد نمی کند. ویندوز دارای ابزاری برای حذف کش نوت بوک است. از طریق منوی استارت و ابزار Disk Cleanup این عمل قابل انجام است. پس از باز کردن برنامه و درایو ویندوز را انتخاب کنید. در قسمت Disk Cleanup  تیک تمام گزینه ها به غیر از گزینه Temporary Files را بردارید و سپس گزینه OK را بزنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =