نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض مادربرد لپ تاپ. مادربرد رایانه شما (که به آن برد اصلی نیز گفته می شود) یک قطعه مدار پیچیده است که هاب اصلی رایانه شما را تشکیل می دهد. هر کاری که رایانه شما انجام می دهد، از کار با دستگاه های جانبی گرفته تا استفاده از حافظه گرفته تا ارسال داده به مانیتور، به مادربرد بستگی دارد. اگر لپ تاپ شارپ شما اصلا روشن نمی شود، ممکن است به دلیل معیوب بودن مادربرد باشد. بسیاری از دارندگان لپ‌تاپ شارپ تصور می‌کنند که در صورت وقوع این اتفاق باید یک لپ‌تاپ شارپ جدید بخرند. اما شرایط زیادی وجود دارد که مادربرد را می توان به سادگی تعمیر کرد. در موارد دیگر، ممکن است بتوانید مادربرد را بدون تعویض سایر اجزای خود تعویض کنید و در این فرآیند پول زیادی برای خود صرفه جویی کنید.

تعویض مادربرد لپ تاپ

مشکلات تعویض مادربرد لپ تاپ برای تشخیص و رفع

جنبه سختی مشکل مادربرد این است که وقتی مشکلی با آن پیش می‌آید، آن مشکل می‌تواند به روش‌های غیرعادی به بسیاری از قسمت‌های رایانه شما سرایت کند.

تنها راه برای جداسازی مطمئن مشکل از طریق یک فرآیند دقیق حذف است که به زمان و دانش نیاز دارد. تعمیر مادربرد نیز کاملاً دخیل است زیرا قبل از تعویض مادربرد باید همه چیز در رایانه شما پاک شود.

حساس بودن مادربرد

از آنجایی که آنها قطعه الکترونیکی پیچیده ای هستند، بسیاری از متغیرهای مختلف می توانند مادربرد را از کار بیاندازند.

سنبله ها و نوسانات الکتریکی مانند کریپتونیت مادربرد هستند. موهای حیوان خانگی، گرد و غبار و سایر اجسام خارجی که توسط فن به رایانه شما مکیده می شود نیز می تواند انواع آسیب ها را به مادربرد رایانه شما وارد کند.

این مطلب را از دست ندهید   مشکل اتصال به برق لپ تاپ شارپ

تعویض مادربرد

اگر نیاز به تعویض مادربرد دارید، بسیار مهم است که مطمئن شوید که با سخت افزار موجود رایانه شما سازگار است. مادربردی که با سایر سخت افزارهای شما ناسازگار باشد، کامپیوتر شما را خراب می کند.

مادربرد ناسازگار نه تنها به سایر اجزا فشار وارد می کند، بلکه ممکن است به این معنی باشد که باید هارد دیسک خود را مجدداً فرمت کنید و در نتیجه اطلاعات را از دست می دهید. به همین دلیل است که اگر رایانه شما مشکل مادربرد دارد، بسیار مهم است که با فردی که بتوانید به آن اعتماد کنید بروید.

علائم مشکل مادربرد

در حالی که تشخیص این که آیا مادربرد شما از کار افتاده است یا خیر، ممکن است دشوار باشد، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

  • کامپیوتر شما خیلی آهسته شروع به بوت شدن می کند.
  • لوازم جانبی رایانه شما شروع به غیرقابل اعتماد شدن می کند.
  • رفتارهای عجیب و غریبی را روی مانیتور خود مشاهده می کنید، به شکل سوسو زدن، خطوط روی صفحه یا یخ زدن های غیرمنتظره.
  • هنگامی که فلش درایو را به پورت USB رایانه خود وصل می کنید، گاهی اوقات نمی تواند مقداردهی اولیه شود.
  • افزایش فراوانی خطاهای “صفحه آبی مرگ”.
  • بوی پلاستیک سوخته یا ذوب شده

نکته کلیدی که ممکن است با شروع شکست مادربرد تجربه کنید، یک غیرقابل پیش بینی ناامیدکننده است.

پیشنهاد مطالعه: بررسی اولترابوک در مقابل لپ‌ تاپ شارپ معمولی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شش =