نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نشانه ی خرابی مدار شارژ لپ تاپ چیست؟

قدرت شارژ شدن لپ تاپ مسئله ی مهمی است که استفاده از قابلیت های دستگاه را شکل می دهد. مدار شارژ لپ تاپ و باتری آن باید در سلامت کامل به سر ببرند تا بتوانید بدون نیاز به برق شهری فعالیت های روزانه ی خود را در محیط لپ تاپ انجام دهید. کوچک ترین اختلال در این بین موجب ناکارآمدی سیستم و خاموشی آن می شود. مدار مخصوص شارژ لپ تاپ ظرافت بالایی دارد و باید کاملا تخصصی تعمیر گردد. در ادامه به شما می گوییم دقیقا چه زمانی تعمیر این مدار ضروری خواهد شد. این مقاله را از دست ندهید.

مدار شارژ لپ تاپ

تشخیص خرابی مدار شارژ لپ تاپ برای کاربران عادی چندان مسئله ی دشواری نخواهد بود. این مدار که در انتقال انرژی نقش دارد به هنگام خرابی، باعث شارژ نشدن دستگاه می شود. فرسودگی اجزای الکترونیکی مدار شارژ امری طبیعی است که با استفاده ی چند ساله از لپ تاپ اتفاق می افتد. به عبارتی عامل اصلی خرابی آی سی های حساس و آسیب پذیر مدار شارژ لپ تاپ، استهلاک است. البته در این بین نوسانات ناهنجار برق و ولتاژهای غیراستاندارد نیز نقش دارد. به هر حال اگر لپ تاپ مورد استفاده ی شما روشن نمی شود و هیچ واکنشی هم نسبت برای شارژ شدن از خود بروز نمی دهد، می توانید به خرابی مدار شارژ مشکوک شوید.

اهمیت تعمیر مدار شارژ لپ تاپ

تعمیر مدار شارژ لپ تاپ باید زیر نظر کارشناسان مجرب انجام شود. از آنجا که مدار شارژ منتقل کننده ی نیروی لازم به اجزای مختلف سیستم می باشد، باید با مهارت بالایی تعمیر گردد. تعمیرات ناشیانه ی مدار شارژ می تواند فشار زیادی به باتری لپ تاپ و قطعات ریز و درشت دستگاه وارد سازد. این موضوع به خودی خود باعث و بانی افت کیفیت کلی دستگاه شده و هزینه های تعمیر را افزایش می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   عمر باتری لپ تاپ

در این میان حتی ممکن است آسیب هایی به قطعات اصلی لپ تاپ وارد شود که دستگاه کارایی اصلی خود را از دست بدهد و به سمت مرگ کامل پیش رود. برای مثال احتمال دارد جذب ولتاژ غیر استاندارد، کارایی CPU را مختل کند. با حضور در نمایندگی تعمیرات نوت بوک می توانید مطمئن باشید که در سطح کیفی بی نظیری بدون کوچک ترین افت کیفیت، عملکرد مدار شارژ لپ تاپ بازیابی می شود.

مدار مخصوص شارژ لپ تاپ باید تحت چه شرایطی تعمیر شود؟

همان طور که اشاره شد، تعمیر مدار شارژ لپ تاپ باید تحت شرایط ویژه ای انجام شود تا سیستم باری دیگر قادر به فعالیت باشد. این تعمیرات تخصصی به پروسه ی تست جداگانه ای نیاز دارد که به طور دقیق آی سی سوخته شده یا از کار افتاده را شناسایی می نماید. تست مدار مخصوص شارژ لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات نوت بوک به بهترین شکل ممکن انجام می شود. تعمیرکاران مبتدی نیز می توانند این فرآیند را با استفاده از نقشه های مخصوصی انجام دهند که به راحتی در بازار قابل تهیه هستند. البته طبیعتا استفاده از تجربه ی کاری بالای تعمیرکاران ماهر می تواند بهترین گزینه برای تعمیر مدار شارژ باشد.

5/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =