نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر فن لپ تاپ و از بین بردن صدای آن

مشکلات موجود در فن و خرابی آن از جمله مشکلاتی است که علاوه بر آزار دهنده بودن می تواند خسارات زیادی به این قطعه بزند. عیوب مختلفی ممکن است برای فن ایجاد شوند. مشکلاتی مانند صدا دادن فن می تواند بسیار آزار دهنده باشد. علاوه بر آزار دهنده بودن این مساله این مشکل به دلیل وجود عیبی در نوت بوک است که می تواند باعث مشکلات جدی تری در لپ تاپ شود.

اگر فن لپ تاپ شما دارای مشکل باشد نمی تواند لپ تاپ را خنک کند و باعث بالا رفتن دمای لپ تاپ می شود. بنابراین هنگام بروز مشکل در فن نوت بوک به آن توجه کنید و برای تعمیر فن لپ تاپ اقدام کنید. در ادامه با نکات مربوط به فن نوت بوک آشنا خواهید شد. رعایت این نکات باعث جلوگیری از بروز مشکل در فن خواهد شد. از خدمات تخصصی در نمایندگی نوت بوک تعمیر فن لپ تاپ است.

نمایندگی مجاز تعمیرات نوت بوک

نمایندگی مجاز نوت بوک با بهره گیری از بهترین تجهیزات انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری نوت بوک شما را حل می کند. تمام ابزارآلات موجود در نمایندگی تعمیرات نوت بوک از بهترین ابزار های تعمیر می باشد که در دنیا برای اهداف تعمیراتی استفاده می شود. کارشناسان و تعمیرکاران خبره نمایندگی نوت بوک با بهره گیری از دانش روز و تجربه می توانند پاسخگوی انواع نیاز های شما در مورد نوت بوک باشند. در صورتی که قطعات نوت بوک شما نیاز به تعویض داشته باشند، این تعویض با بهترین قطعات صورت می گیرند. تمامی قطعات مصرفی اصل بوده و کیفیت آن تضمین می گردد. رضایت شما از خدمات ما این نشان دهنده سطح بالای کیفیت خدمات ما است.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی اثر انگشت لپ تاپ شارپ

تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات نوت بوک

از مشکلاتی که بسیاری از دارندگان نوت بوک از آن رنج می برند صدا دادن فن است. این موضوع علاوه بر آزار دهنده بودن بسیار خطرناک است. شما با انجام اقداماتی می توانید تعمیر فن لپ تاپ را انجام دهید. این نکات می تواند در کاهش صدای لپ تاپ بسیار تاثیر گذار باشد.

استفاده از فن جداگانه

اگر فن شما دچار مشکل است و نمی تواند لپ تاپ شما را خنک کند، از یک فن جدا استفاده کنید. هنگامی که در حال پردازش سنگین یا بازی هستید، استفاده از یک فن جدا می تواند در خنک کردن نوت بوک شما تاثیر گذار باشد. با این کار دمای دستگاه کاهش می یابد و فن داخلی راحت تر کار کرده و از میزان صدا کاسته می شود.

پردازش های سنگین را متوقف کنید

از دلایلی که می تواند باعث صدا دادن فن لپ تاپ شود اجرای پردازش های سنگین است. هنگام اجرای پردازش های سنگین سی پی یو گرمای زیادی را تولید می کند. پردازش های پس زمینه نیز باعث بالا رفتن دما می شود. برای این که از حجم پردازش ها بکاهید برنامه های غیر ضروری را ببندید. این کار باعث می شود حجم پردازش سی پی یو کاهش یابد. در نتیجه فن کمتر کار کرده و صدای کمتری تولید می کند و دیگر نیاز به تعمیر فن لپ تاپ نخواهید داشت.

فن لپ تاپ را گردگیری کنید

در بسیاری از مواقع کثیفی فن می تواند باعث بروز صدا در آن شود. در چنین مواقع فن را گردگیری نمایید. گردگیری فن نیاز به رعایت نکات ظریفی دارد که هر کسی قادر به رعایت آن نیست. بنابراین برای تعمیر فن لپ تاپ و گردگیری آن به نمایندگی تعمیرات نوت بوک مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آسیب های نمایشگر لپ تاپ شارپ

نرم افزار کنترل سرعت فن

استفاده از نرم افزار های کنترل سرعت فن می تواند در کاهش صدای فن تاثیر گذار باشد. نرم افزار های معتبری نیز در این رابطه وجود دارد. بنابراین با استفاده از نرم افزارهای کنترل سرعت صدای آزار دهنده فن را کاهش دهید. این نرم افزارها را می توان از وبسایت های معتبر دانلود کرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =