نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رونمایی از فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ توسط شرکت اینتل

موضوع شارژدهی در دستگاه های الکترونیکی از موضوعات مهمی است که بسیاری از شما با آن درگیر هستید. شارژ دهی بالای این دستگاه ها از خواسته های مهم هر یک از دارندگان نوت بوک ها است و همواره به دنبال راه حل های افزایش عمر باتری نوت بوک خود هستند. گویا شرکت اینتل برای این قضیه فکری کرده است و قصد این را دارد که با ارائه راهکار جدید این مشکل را کمتر کند. در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ توسط شرکت اینتل رونمایی شد. با استفاده از این فناوری که در نمایشگر لپ تاپ استفاده می شود، عمر باتری لپ‌تاپ‌ تا ۵۰ درصد افزایش پیدا می کند. در صورت بروز مشکل در باتری نوت بوک به مرکز تعمیرات نوت بوک مراجعه کنید. متخصصین مرکز تعمیرات نوت بوک پاسخ گوی مشکلات شما در زمینه های مختلف نوت بوک خواهند بود.

بهینه سازی نمایشگر هدف فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ شرکت اینتل

فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ اینتل که در نمایشگاه کامپیوتکس امسال از آن رونمایی شد، Low Power Display Technology نام دارد. نمایشگر لپ تاپ‌ها نسبت به سایر بخش های یک نوت بوک برق بیشتری مصرف می‌کنند. این تکنولوژی با بهینه سازی قسمت پر مصرف دستگاه مصرف باتری را کاهش می دهد. شرکت اینتل با استفاده از این تکنولوژی طول عمر باتری لپ تاپ را افزایش می دهد. اگر می خواهیم نمایشگر نوت بوک باتری کمتری مصرف کند به‌جای لپ‌تاپ‌ با نمایشگر 4K، از لپ‌تاپی با نمایشگر فول اچ‌دی استفاده کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   راهکار افزایش سرعت لپ تاپ

فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ اینتل چگونه مصرف باتری را کاهش می دهد

اما اینتل این کار را چگونه انجام خواهد داد؟ این تحول در صنعت نوت بوک و لپ تاپ چگونه انجام خواهد شد؟ گرگوری برایِنت معاون ارشد شرکت اینتل در رویداد کامپیوتکس فناوری افزایش عمر باتری لپ تاپ اینتل را با یک ویدیو تشریح داد. شرکت اینتل این کار را با استفاده از پنل یک واتی تولیدی توسط Sharp و Innolux انجام داده است. بنابراین مصرف برق صفحه نمایش LCD لپ تاپ به میزان 50 درصد کاهش یافته است. در این رویداد ویدیویی از لپ تاپ  Dell  که به این پنل مجهز شده بود به نمایش گذاشته شد. لپ تاپ دل در این ویدیو فیلمی را به مدت 25 ساعت پخش کرد. این مقدار باتری دهی 4 تا 8 ساعت بیشتر از حالت معمول شارژ دهی می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =