نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

انتخاب و خرید کیف مناسب برای لپ تاپ

یکی از ضروریات هر لپ تاپی جهت حمل و نگهداری، کیف مخصوص آن است. از آنجا که کیف لپ تاپ از صدمات ضربه و فشار به سیستم جلوگیری می‌کند، پس در انتخاب آن باید دقت کافی داشته باشید. با توجه به وجود انواع کیف در قیمت‌های مختلف، بهتر است پیش از تهیه آن، برخی از نکات را به شکل اصولی رعایت کنید.

شاید خیلی از شما فقط برای حفاظت از رایانه و بدون توجه به سایر ویژگی‌ها اقدام به خرید یک کیف بکنید یا اینکه سایر معیارها مثل رنگ و طرح را مد نظر داشته باشید. افرادی نیز صرفاً برای حمل دستگاه خود کیف می‌خرند. اما بهتر است در انتخاب و خرید خود تمام معیارها و موارد را در نظر گرفته تا بتوانید یک محصول مناسب با توجه به سایز سیستم خود تهیه نمایید. در این مقاله درباره فاکتورهای مهم جهت انتخاب و خرید کیف لپ تاپ در محیط کار یا خارج از خانه توضیح می‌دهیم.

بهترین کیف لپ تاپ برای محیط کار و بیرون

کیف لپ تاپ در انواع کوله پشتی، چمدانی، کاوری، چندکاره در بازار وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. در این بین، کوله پشتی به علت قابلیت استفاده متنوع، نسبت به بقیه پرطرفدارترین می‌باشد. همانطور که می‌دانید، حمل لپ تاپ در چند ساعت، کار آسانی نیست و فقط داشتن یک بند شانه‌ای کافی نیست پس ضمن رعایت اصولی مانند تنظیم بودن بندها، این کیف باید شرایط لازم برای استاندارد بودن را دارا باشد تا از خستگی و درد جلوگیری گردد. به طور کلی برای تهیه یک محصول مناسب باید موارد مهمی را در نظر بگیرید که به نوع لپ تاپ و کار روزانه مرتبط است.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ شارپ

میزان بودجه شما

در بازار برندهای مختلف با قیمت‌های متفاوتی وجود دارد که انتخاب‌های گوناکونی را پیش روی شما می‌گذارد. در نخستین قدم مقدار بودجه و هزینه‌ای که می‌خواهید بکنید را تعیین نمایید.

سایز لپ تاپ

سایز دستگاه شما مهم‌ترین شرط برای خرید یک کیف مناسب است. چنانچه کوچک باشد، سیستم داخل جا نمی‌گیرد و اگر بزرگ باشد، تکان خورده و احتمال آسیب افزایش می‌یابد. سایز لپ تاپ بر حسب اینچ محاسبه می‌گردد که روی دفترچه راهنما کامپیوتر نوشته شده است. همچنین می‌توانید به آدرس اینترنتی تولید کننده لپ تاپ مراجعه و اطلاعات لازم را بدست آورید.

سبک زندگی و نحوه استفاده

هر کسی بر اساس سبک زندگی و نیازشان از لپ تاپ استفاده می‌کند. مثلاً افرادی هستند که هر روز دستگاه خود را به سرکار می‌برند یا دائماً در سفرهای کاری یا توریستی به سر می‌برند. در این صورت توصیه می‌شود حتماً کیفی راحت و ایمن از نظر دسته، بند روشانه‌ای، ضربه‌گیر قوی و داشتن قفل برای جا به جایی تهیه کنید. در سبک رسمی، نوع دستی بهتر از کوله‌ای می‌باشد ولی کوله پشتی برای حمل در اماکن شلوغ مانند فرودگاه خوب است.

فضای کافی

شما علاوه بر لپ تاپ، وسایلی چون سندها، فلش مموری، گوشی همراه و … را نیز داخل کیف قرار می‌دهید. در نتیجه این محصول علاوه بر فضای اصلی باید دارای چندین جیب داخلی و خارجی با فضای صحیح برای این وسایل باشد. دقت کنید حجم این فضاها به وسایلی که می‌خواهید ببرید بستگی دارد.

کیف استاندارد

کیفی که خریداری می‌کنید باید در آن استاندارهای لازم رعایت شده باشد که معمولاً برندهای معروف تولیدکننده کیف لپ تاپ، این خصوصیات را دارند. به کار گیری کاور برای محافظت از لپ تاپ پیشنهاد نمی‌شود. از سالم و با کیفیت بودن زیپای آن مطمئن شوید. همچنین بهتر است جنس بیرونی از نوع ضدآب و جنس داخلی نرم و ضد ضربه باشد. یکی از مسائلی که شاید اهمیت ندهید وزن است در واقع کیفی که می‌خرید نباید سنگین و بزرگ باشد چون در این صورت با وزن لپ تاپ جمع شده و به دست و شانه شما فشار زیادی وارد و آسیب جدی در درازمدت به بدنتان می‌زند.

این مطلب را از دست ندهید   پخش نشدن ویدیو در لپ تاپ
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − سه =