نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی لپ‌تاپ شارپ خود را به منبع برق وصل می‌کنید، معمولاً با صدای جیر جیر یا چراغ LED کوچکی مواجه می‌شوید که به شما اطمینان می‌دهد که در بخش باتری همه چیز خوب است. با این حال، اگر متوجه شده اید که اتصال آداپتور AC لپ تاپ شارپ شما چنین انیمیشنی را به همراه ندارد، ممکن است مشکلی جدی وجود داشته باشد. سر و کار داشتن با لپ‌تاپ شارپ‌هایی که به‌طور ناگهانی شارژش را متوقف کرده‌اند، دلیل قطعی برای سردرد است. با استفاده از این راهنما، به شما کمک می‌کنیم بفهمید که علت شارژ کردن لپ تاپ شارپ چیست و چند نکته مفید برای رفع آن به شما ارائه می‌کنیم.

شارژ کردن لپ تاپ شارپ

علت شارژ کردن لپ تاپ شارپ

قبل از اینکه بتوانید تعمیر شارژ کردن لپ تاپ شارپ خود را شروع کنید، باید در وهله اول دلیل شروع خرابی آن را درک کنید. رایانه‌ها برای عملکرد صحیح به صدها قطعه کار نیاز دارند، بنابراین وقتی یک چیز اشتباه می‌شود، احتمالاً سر خود را می‌خارانید و به این فکر می‌کنید که چرا.

در حالی که متغیرهای زیادی وجود دارد که می تواند باعث از دست رفتن شارژ باتری لپ تاپ شارپ شما شود، ما محبوب ترین دلایل را به سه عامل اصلی محدود کرده ایم: مشکلات سیم برق، نقص نرم افزار و کاهش سلامت باتری.

مشکلات سیم برق و شارژ کردن لپ تاپ شارپ

بردن لپ تاپ شارپ از جایی به جای دیگر به این معنی است که شارژر لپ تاپ شارپ خود را نیز همراه خود ببرید. بین بسته‌بندی آن برای بسته‌بندی آسان و قرار دادن آن به روش‌های عجیب و غریب برای قرار دادن یک پریز دور، بند ناف شما می‌تواند در روزهای اول خمیده شود.

این مطلب را از دست ندهید   رنگ غیر عادی نمایشگر لپ تاپ

اجزای کلیدی با هم کار می کنند تا لپ تاپ شارپ شما را با موفقیت تامین کنند. بسیاری از شارژرهای رایانه شخصی یک آداپتور برق متناوب دو در یک تکه دارند. یک قطعه که به دیوار وصل می شود و دیگری که به کامپیوتر شما متصل می شود. اگر هر دو به طور ایمن وصل شده اند و چراغ شارژ رایانه شما روشن نمی شود، ممکن است با سیم معیوب یا آسیب دیده روبرو باشید.

نقص نرم افزار

برای شارژ کردن لپ تاپ شارپ ویندوز 10 ثابت کرده است که یکی از خودکفاترین سیستم عامل ها در تاریخ رایانه شخصی است. این می تواند خود را در صورت بروز مشکلات داخلی تشخیص دهد و می تواند به روز رسانی های مهمی را برای اطمینان از به روز بودن تمام نرم افزار شما آغاز کند. با این حال، ممکن است چیزهایی را از دست بدهد.

این امکان وجود دارد که پیکربندی تنظیمات رایانه شما در سطح پایینی خاموش شود یا پس از چند دقیقه عدم فعالیت به حالت خواب برود. اگرچه این تنظیمات کاملاً «نقص عملکرد» نیستند، اما ممکن است به نظر برسند.

خرابی های نرم افزار زمانی رخ می دهد که درایورهای رایانه شما قدیمی می شوند. یک درایور قدیمی می تواند کامپیوتر شما را مجبور کند که برق آداپتور برق متناوب شما را رد کند. نصب مجدد درایور باتری یک راه حل سریع و آسان برای این نوع مشکل است.

کاهش سلامت باتری

در شارژ کردن لپ تاپ شارپ مانند هر فناوری دیگری، باتری لپ‌تاپ شارپ برای همیشه زنده نمی‌ماند. یکی از رایج ترین دلایل توقف شارژ باتری لپ تاپ شارپ، کاهش سلامت آن است. همانطور که یک کامپیوتر لپ تاپ شارپ قدیمی برای نگه داشتن شارژ مشکل دارد، باتری لپ تاپ شارپ قدیمی نیز مشکل دارد.

این مطلب را از دست ندهید   کرش کردن لپ تاپ

قبل از خرابی باتری، متوجه شدید که لپ تاپ شارپ شما شروع به این کار کرده است:

  • هنگام شارژ شدن بیش از حد گرم می شود؟
  • به سرعت شارژ را از دست می دهید؟
  • شارژ کامل بیشتر طول می کشد؟
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =