نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

۱۰ روش تشخیص و علائم ویروسی شدن کامپیوتر و لپ تاپ در ویندوز ۱۰، ۸، ۷

همه ما این احساس عجیب و غریب را تجربه کرده ایم که وقتی به بیماری سرماخوردگی دچار می شویم سر ما درد می‌گیرد، سرفه می کنیم. همین اتفاق برای سیستم های کامپیوتری رخ می دهد. زمانی که کامپیوتر ویروسی می شود علائم ویروسی شدن کامپیوتر مانند ضعیف عمل کردن مرورگرها ظاهر می شود. در این پست انزل وب ۱۰ نشانه و علائم ویروسی شدن کامپیوتر را به شما معرفی می کنیم.

نشانه های ویروسی شدن و آلوده بودن کامپیوتر و راههای جلوگیری از آن در ویندوز

How to Check if my Computer has a Virus? Signs Computer has a Virus

همان طور که اشاره کردیم سیستم های کامپیوتری وقتی ویروسی می شوند مانند انسان در عملکرد روزانه شان با اختلال مواجه می شوند. انسان هنگام بیماری تب می کند، سرفه می کند و … اما علت ویروسی شدن کامپیوتر چیست؟ از کجا ویروسی شدن کامپیوتر خود را تشخیص دهیم؟ قبلا در انزل وب ۱۴ نشانه که زنگ خطر ویروسی شدن گوشی های اندروید است ! را به شما معرفی کردیم،  در ادامه ما ۱۰ نشانه ویروسی شدن کامپیوتر را توضیح خواهیم داد.

تشخیص ویروسی شدن کامپیوتر از طریق عملکرد بد مرورگرها

در اواسط سال ۲۰۰۰ هنگامی که کاربران صفحات وب را مرور می کردند پاپ آپ هایی روی صفحات وب شان ظاهر می شد.  البته این روزها یک پنجره پاپ آپ تنها زمانی ظاهر می شود که یک آگهی مزاحم باشد. با این حال اگر این پنجره های پاپ آپ را دریافت می کنید ( حتی زمانی که مرورگر شما باز نیست) ممکن است از ویروسی شدن سیستم شما باشد.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد درایو نوری

علاوه بر نمایش پاپ آپ ها، اگر به طور ناگهانی ابزارهایی به نوار ابزار مرورگر شما اضافه می شود احتمال این وجود دارد که ویروس ها در سیستم شما در حال خرابکاری هستند. اگر موتور جستجو به طور ناگهانی تغییر کرد و یا نتایج جستجو گوگل شما غیرعادی به نظر می رسد پس کاملا مطمئن باشید که کامپیوتر شما ویروس دارد.

علایم ویروسی شدن کامپیوتر و لپ تاپ در ویندوز ۱۰

اگر کسی بخواهد بدون اجازه شما و بدون اینکه شما مطلع شوید وارد خانه تان شود یکی از بهترین راه ها برای ورود به خانه غیر فعال کردن سیستم های امنیتی خانه شما است. این مسئله در مورد ویروس ها نیز صادق است. بعضی از نرم افزارهای مخرب نرم افزار آنتی ویروس شما را غیرفعال می کنند. این ویروس ها حتی می توانند در روال آپدیت شدن آنتی ویروس اختلال ایجاد کنند.

کند شدن سیستم به علت ویروسی شدن کامپیوتر

دلایل زیادی وجود دارد که باعث کند شدن عملکرد کامپیوتر شما می شود. شما باید مطمئن شوید که تمام سخت افزارهای شما به درستی کار می کند. اگر همه چیز به درستی کار می کند اما سیستم شما هنوز کند است پس باید به ویروس های مخرب مظنون شد.ویروس ها می توانند برنامه های کاربردی و سرویس هایی که اجرا می شوند را در پس زمینه خراب کنند و می توانند تاثیرات فوق العاده ای مخربی بر عملکرد کامپیوتر شما داشته باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =