نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های شارژ باتری لپ تاپ شارپ

در زیر برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که باید هنگام شارژ باتری لپ تاپ شارپ خود رعایت کنید. به خاطر داشته باشید که اینها پیشنهادات کلی هستند. برای اطلاعات دقیق با مستندات لپ تاپ شارپ یا باتری خود مشورت کنید. اگر مستندات شما چیز دیگری را بیان می کند، باید آن دستورالعمل ها را دنبال کنید.

شارژ باتری لپ تاپ شارپ

اولین شارژ باتری لپ تاپ شارپ

پس از خرید یک ‌لپ تاپ شارپ یا باتری جدید برای ‌لپ تاپ شارپ خود، توصیه می ‌کنیم باتری را کمتر از 24 ساعت شارژ کنید. شارژ 24 ساعته اطمینان حاصل می کند که باتری پر است و به طول عمر باتری کمک می کند. پس از شارژ کامل، در صورت امکان نباید آن را به طور کامل تخلیه کنید.

باتری ‌های لیتیوم یونی (نوعی که در رایانه ‌های لپ ‌لپ تاپ شارپ مدرن استفاده می‌شود) خسته شده‌اند و ممکن است زمانی که کاملاً تخلیه شوند ضعیف شوند. انجام مکرر این کار می تواند طول عمر باتری را کاهش دهد.
نگران شارژ بیش از حد باتری نباشید. ‌لپ تاپ شارپ‌های مدرن وقتی باتری کاملاً شارژ شد، شارژ را متوقف می ‌کنند و در حالی که لپ تاپ شارپ به پریز وصل است، به برق AC تغییر می ‌کنند.
اگر برای استفاده از ‌لپ تاپ شارپ جدید خود هیجان ‌زده هستید، همچنان می ‌توانید از آن در حالی که به پریز برق وصل است استفاده کنید. با این حال، پیشنهاد می ‌کنیم تا زمانی که برای این مدت شارژ باتری تمام نشده است، آن را از برق جدا نکنید.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیم ساعت و زمان در لپ تاپ شارپ

تمام هزینه های دیگر

پس از اتمام شارژ، تمام شارژ باتری باید تا زمانی که لپ تاپ شارپ به ظرفیت خود برسد ادامه یابد. اغلب این پس از چند ساعت شارژ است.

به حداکثر رساندن عمر باتری

در زیر توصیه ‌ها و نکاتی وجود دارد که می ‌توانید برای کمک به بهبود و به حداکثر رساندن عمر کلی باتری ‌لپ تاپ شارپ خود دنبال کنید.

شارژ اولیه کامل باتری

پس از خرید یک ‌لپ تاپ شارپ یا باتری جدید برای ‌لپ تاپ شارپ، توصیه می ‌کنیم باتری آن کمتر از 24 ساعت شارژ شود. شارژ 24 ساعته اطمینان حاصل می کند که باتری کاملاً شارژ شده است و به طول عمر باتری کمک می کند. پس از شارژ کامل، در صورت امکان آن را کاملاً تخلیه نکنید.

در صورت عدم استفاده شارژ باتری لپ تاپ شارپ را متوقف کنید

اگر بیشتر از لپ تاپ شارپ در حالی که به پریز برق وصل است استفاده می کنید، باتری را خارج از کامپیوتر نگه دارید. اگر قصد ندارید بیش از یک ماه از لپ تاپ شارپ خود استفاده کنید، باتری باید از رایانه خارج شود، حتی اگر خاموش باشد. پس از قرار دادن مجدد باتری پس از استفاده نکردن از آن، پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه دوباره باتری را خالی کند، آن را کاملاً شارژ کنید.

تخلیه و شارژ کامل

اگر باتری شما یک باتری لیتیوم یونی نیست، توصیه می کنیم حداقل هر ماه یک بار باتری خود را به طور کامل تخلیه و شارژ کنید.

از دمای شدید خودداری کنید

نه تنها برای شارژ باتری دستگاه شما مفید است، بلکه برای لپ تاپ شارپ شما نیز مفید است تا آن را از دمای بسیار گرم یا سرد دور نگه دارد. به عنوان مثال، لپ تاپ شارپ خود را در یک روز گرم تابستان در ماشین خود رها نکنید.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش ظرفیت باتری لپ تاپ شارپ

مخاطبین را تمیز کنید

به منظور شارژ به بهترین شکل بهتر است تماس های باتری لپ تاپ شارپ خود را با یک سواب پنبه و الکل هر چند ماه یکبار تمیز کنید.

مطالب پیشنهادی: تعمیر مدار شارژ لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =