نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکل بدسکتور لپ تاپ شارپ با نرم افزار

هارد لپ تاپ شارپ، وظیفه ی مهمی در اجرای برنامه ها را برعهده دارد. ممکن است بعد روشن کردن لپ تاپ، دستگاه شروع به کار نکند در این صورت تعمیرکار در قدم اول هارد را بررسی می نماید. سوختن هارد را به اصطلاح بد سکتور Bad Sector می نامند.

مشکل صدا در لپ تاپ شارپ

یکی از راه های رفع بدسکتور دستگاه به این صورت است که ابتدا با استفاده از نرم افزار هایی این مشکل را حل می نمایند. طرز کار این نرم افزار ها به این صورت است که ابتدا نرم افزار را روی یک سیستم سالم نصب کرده و سپس هارد معیوب را به سیستم وصل می نماییم. نرم افزار به راحتی می تواند هارد را مورد اسکن قرار دهد و اگر بدسکتور قابل حل بود با اسکن کردن هارد این مشکل برطرف خواهد شد.

اصولا برای رفع بدسکتور از پارتیشن بندی استفاده می کنند. پارتیشن بندی به این معنی است که می تواند ظرفیت هارد دیسک را تقسیم نماید. این تقسیم به این صورت است که مثلا هارد دیسک دارای 400 گیگابایت می باشد و شما می خواهید این هارد را به 4 قسمت پارتیشن بندی نمایید. این 4 قسمت نیز دارای ظرفیت 100 گیگابایت می باشد.

در این مقاله چند نمونه از این نرم افزار ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

نرم افزار Parted Magic 2015

این نرم افزار جزوه بهترین نرم افزار های پارتیشن بندی و مدیریت است. این نرم افزار به راحتی می تواند تقسیم هارد دیسک به رایوهای مختلف، تغییر اندازه ی درایودها و مشکل دیسک را به راحتی حل نماید. شاید برای شما نیز جالب باشد که چنین مشکلات سختی با نصب یک نرم افزار قابل حل است.

این مطلب را از دست ندهید   رفع آسان خطاهای صفحه سیاه لپ تاپ شارپ

مزایای این نرم افزار به این صورت است که روی Cd رایت شده و می تواند لپ تاپ را بوت نماید.

طرز کار با این نرم افزار به صورت قدم به قدم:

نرم افزار Paragon Partition Manager 15 Professional 10

از دیگر نرم افزارهای پارتیشن بندی هارد لپ تاپ سونی Paragon Partition Manager 15 Professional 10 می باشد. شرکت معروف پاراگون با ساخت این نرم افزار که جزوه بهترین ها و قوی ترین هاست این امکان را به شما می دهد تا به راحتی هارد خود را مدیریت نمایید.

این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا بتوانید هارد ساتا و اکسترنال را به راحتی مدیریت نمایید.

از دیگر مزیت های این نرم افزار می توان به تغییر نام درایو و تعمیر مشکلات هارد اشاره نمود.

طرز کار با این نرم افزار به صورت قدم به قدم:

نرم افزار EASEUS Partition Master Professional 9.2 برای لپ تاپ شارپ

از دیگ نرم افزار های پارتیشن بندی EASEUS Partition Master Professional 9.2 می باشد. با استفاده از نصب این نرم افزار برروی سیستم خود به راحتی می توانید لپ تاپ خود را پارتیشن بندی نمایید. همچنین می توانید درایوهای جدید ایجاد و یا حجم پارتیشن ها را به دلخواه خود کاهش یا افزایش دهید.

نرم افزار Parted Magic Bootable 2013 برای لپ تاپ شارپ

Parted Magic Bootable 2013 از دیگر نرم افزار های پارتیشن بندی می باشد. پارتیشن بندی در واقع به این معنی است که مثلا هارد دیسک لپ تاپ شما 600.گیگابایت ظرفیت دارد شما می خواهید این ظرفیت را به 6 پارتیشن تقسیم نمایید که هر کدام دارای ظرفیت 100 گیگابایت باشد. این سیستم این کار را برای شما انجام می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات ریموت دسکتاپ

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که بعد از خریداری یک هارد دیسک ابتدا آن را پارتیشن بندی نمایید تا عملکرد دستگاه بهتر و مطلوب تر باشد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به تغییر اندازه ی درایوها و رفع مشکل دیسک ها اشاره نمود.

فضای داخلی نرم افزار Parted Magic Bootable 2013

نرم افزار Paragon Partition Manager 12 برای لپ تاپ شارپ

Paragon Partition  یکی از نرم افزار های پارتیشن بندی است که توسط شرکت پارگون ساخته شده است. شرکت پارگون جزوه قدیمی ترین و بهترین شرکت های در زمینه ی ساخت نرم افزار می باشد. برنامه ی Paragon Partition از شرکت پارگون نیز جزوه بهترین برنامه های پارتیشن بندی می باشد. این برنامه به راحتی می تواند هارد دیسک های اکسترنال و ساتا را پارتیشن بندی نماید.

این نرم افزار بسیار قوی به راحتی می تواند هارد دیسک را پارتیشن بندی، بهینه و مدیریت نماید.

با نصب نرم افزار های گفته شده به راحتی می توانید مشگل بدسکتور لپ تاپ را بر طرف نمایید. همچنین لازم به ذکر است که باید حتما مراحل را بسیار دقیق انجام دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =