نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شما در میانه کار روی یک پروژه مهم هستید و باتری لپ تاپ شارپ شما تمام می شود! با عجله لپ تاپ شارپ خود را وصل می‌کنید، اما متوجه می‌شوید که شارژ نمی‌شود. متأسفانه، دلایل زیادی برای شارژ نشدن لپ‌تاپ شارپ شما وجود دارد، اما خوشبختانه راه‌حل‌های سریعی وجود دارد که می‌توانید خودتان برای شارژ مجدد آن امتحان کنید. در اینجا پنج راه برای رفع مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ شارپ ارائه شده است.

شارژ نشدن باتری لپ تاپ

نحوه رفع مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ شارپ

اگر باتری شما به برق وصل است اما از شارژ شدن خودداری می کند، برخی از نکات زیر را برای رفع آن امتحان کنید:

بررسی عملکرد آداپتور

یکی از رایج ترین دلایل مشکل شارژ نشدن لپ تاپ این است که آداپتور برق متناوب خراب است. اگر از آداپتور پریز دیواری استفاده می کنید و لپ تاپ شارپ شما می گوید که به برق وصل است اما شارژ نمی شود، سعی کنید شارژر خود را به پریزهای مختلف وصل کنید، سیم را جدا کنید یا بررسی کنید که آیا پین ها خم شده اند یا خیر.

اکثر شارژرها دو کابل دارند، یکی سوکت را به شارژر و دیگری شارژر را به لپ تاپ شارپ متصل می کند. بررسی کنید که همه آنها محکم به یکدیگر وصل باشند و سوکت روشن باشد.

امتحان شارژر دیگر

در مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ شارژر شما ممکن است معیوب یا ضعیف باشد و دیگر نتواند لپ تاپ شارپ شما را تغذیه کند. همچنین ممکن است به این دلیل باشد که شما از یک شارژر نامشخص برای لپ تاپ شارپ استفاده می کنید که باعث شارژ نشدن باتری می شود. به دنبال یک شارژر متفاوت با وات مناسب باشید و سعی کنید لپ تاپ شارپ را با آن شارژ کنید. اگه شارژ بشه عالیه اما اگر نشد، راه حل بعدی را در این لیست امتحان کنید.

این مطلب را از دست ندهید   لپ تاپ شارپ

چرخه برق لپ تاپ شارپ

باتری لپ تاپ شارپ شما ممکن است از شارژ شدن خودداری کند زیرا از یک نقص خاص رنج می برد. برای رفع این مشکل، باید دستگاه خود را چرخه برق بزنید تا از عدم پاسخگویی آن را بازنشانی کنید. برای چرخه برق سیستم خود،

  • خاموشش کن
  • آن را از سوکت جدا کنید.
  • باتری را جدا کنید.
  • دکمه پاور را به مدت تقریبی 30 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  • باتری را برگردانید.
  • آن را دوباره به سوکت وصل کنید.
  • حالا لپ تاپ شارپ را روشن کنید.

اجرای عیب یابی باتری و شارژ نشدن باتری لپ تاپ

در مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ باتری شما ممکن است معیوب شده باشد، به خصوص اگر قدیمی باشد، یا ممکن است برخی از مشکلات مدیریت انرژی باشد که باعث شارژ نشدن باتری لپ تاپ شارپ شما می شود. برای تأیید این موضوع، باید باتری را با استفاده از Troubleshooter آزمایش کنید.

در ویندوز 10:

  • Win + l را فشار دهید تا تنظیمات باز شود.
  • به Update & Security > Troubleshoot بروید.
  • روی دکمه Run troubleshooter کلیک کنید.

در ویندوز 11:

  • Win + l را فشار دهید تا به تنظیمات بروید.
  • از آنجا به Troubleshoot > Other troubleshooters بروید.
  • به سمت پاور اسلاید کنید و روی Run کلیک کنید.

از آنجا توسط عیب یاب به شما راهنمایی می شود که چه کاری انجام دهید.

اگر مشکل شارژ نشدن لپ تاپ دارید، راهنمای بالا می تواند به شما کمک کند. با این حال، اگر پس از امتحان تمام تکنیک های ذکر شده، به نظر می رسد که هیچ چیز کار نمی کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که لپ تاپ شارپ خود را نزد یک مهندس قابل اعتماد ببرید تا نگاه دقیق تری داشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   عدم شناخت کارت شبکه

بیشتر بدانید: دلایل اصلی خرابی لپ تاپ شارپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پانزده =