نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر ویندوز رایانه شما بدون هشدار به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود یا وارد حلقه راه اندازی مجدد می شود. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که ممکن است به شما در شناسایی و رفع مشکل کمک کند.

دلایل مختلفی برای مشکل راه اندازی مجدد لپ تاپ شارپ وجود دارد که می تواند باعث این اتفاق شود. مشکل می تواند  خرابی برخی از قطعات سخت افزاری، گرم شدن بیش از حد، به روز رسانی ویندوز یا یک خطای توقف باشد.

راه اندازی مجدد ناگهانی لپ تاپ شارپ

شما باید مشکل خود را شناسایی کنید و سپس ببینید کدام یک از سناریوهای زیر برای شما صدق می کند. آیا می توانید یک صفحه آبی را ببینید؟ آیا لپ تاپ شارپ شما بیش از حد گرم می شود؟ اخیراً درایور خود را به‌روزرسانی کرده‌اید؟ چند آپدیت ویندوز نصب کردی؟ هنگامی که بتوانید علت احتمالی را شناسایی کنید، همه چیز می تواند کمی ساده تر شود.

راه اندازی مجدد لپ تاپ شارپ در ویندوز 10

ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که چرا رایانه ویندوز 10 شما به طور خودکار، تصادفی و بدون هشدار راه اندازی مجدد می شود.
1. پس از نمایش آبی یا خطای توقف راه اندازی مجدد.
2. راه اندازی مجدد به دلیل خرابی سخت افزار.
3. هر بار پس از به روز رسانی ویندوز راه اندازی مجدد می شود.
4. مشکلات درایور باعث راه اندازی مجدد می شود.
5. بد افزار.

دلایل راه اندازی مجدد لپ تاپ شارپ در ویندوز 10

1) پس از نمایش آبی یا خطای توقف، راه اندازی مجدد کنید

این مطلب را از دست ندهید   نحوه دریافت آپدیت ویندوز 10 2022

برای جلوگیری از راه‌اندازی مکرر رایانه‌تان پس از خطای توقف، مشکل نرم‌افزار یا درایور، موارد زیر را انجام دهید. شما باید این کار را انجام دهید تا بتوانید کد خطا را بخوانید که به نوبه خود می تواند به شما در رفع مشکل کمک کند.

راه اندازی مجدد ناگهانی لپ تاپ شارپ

با استفاده از منوی WinX ویندوز 10، سیستم را باز کنید. سپس روی تنظیمات پیشرفته سیستم > تب پیشرفته > راه اندازی و بازیابی > تنظیمات کلیک کنید.
تیک کادر Automatically Restart را بردارید. روی Apply / OK و Exit کلیک کنید.

حال اگر ویندوز شما به دلیل خطای Stop خراب شود، لپ تاپ شارپ را مجددا راه اندازی نمی کند بلکه پیام خطا را نمایش می دهد که می تواند به شما در رفع مشکل صفحه آبی کمک کند.

2) راه اندازی مجدد لپ تاپ شارپ به دلیل خرابی سخت افزار

خرابی سخت افزار یا بی ثباتی سیستم می تواند باعث راه اندازی مجدد خودکار لپ تاپ شارپ شود. مشکل می تواند رم، هارد دیسک، منبع تغذیه، کارت گرافیک یا دستگاه های خارجی باشد: – یا ممکن است مشکل از داغ شدن بیش از حد یا بایوس باشد.

3) هر بار پس از به روز رسانی ویندوز راه اندازی مجدد می شود

اگر ویندوز شما در یک حلقه راه اندازی مجدد بی پایان گیر کرده است، سعی کنید وارد حالت Safe Mode شوید یا به گزینه های پیشرفته بوت دسترسی داشته باشید. در اینجا می‌توانید یک پنجره خط فرمان باز کنید یا سیستم را بازیابی کنید یا یک تعمیر خودکار انجام دهید. کاربران ویندوز 7 ممکن است بخواهند ویندوز 7 را تعمیر کنند.
اگر ویندوز شما پس از آپدیت ویندوز در حلقه راه اندازی مجدد گیر کرده است، این پست را ببینید. و این یکی در صورت دریافت پیغام PC شما به طور خودکار در یک دقیقه در ویندوز 10 راه اندازی مجدد می شود.
در صورت تمایل، می توانید با استفاده از Group Policy یا Registry Editor از راه اندازی مجدد ویندوز پس از به روز رسانی ویندوز جلوگیری کنید.

این مطلب را از دست ندهید   خرابی سوکت اتصال شارپ در لپ تاپ

4) مشکلات درایور باعث راه اندازی مجدد می شود

اگر اخیراً درایورهای دستگاه خود را به‌روزرسانی کرده‌اید اما اکنون متوجه شده‌اید که ویندوز شما بدون هشدار مجدد راه‌اندازی می‌شود. ممکن است بخواهید مشکلات درایور خود را عیب‌یابی کنید یا درایور خود را به نسخه قبلی برگردانید.

5) ویندوز خود را برای بدافزار اسکن کنید

آلودگی به بدافزار یا ویروس نیز می تواند یکی از دلایل احتمالی راه اندازی مجدد رایانه شما باشد. لپ تاپ شارپ خود را با نرم افزار آنتی ویروس خود اسکن عمیق کنید. ممکن است بخواهید از یک نرم‌افزار آنتی‌ویروس درخواستی نظر دوم نیز برای اسکن ویندوز خود استفاده کنید، فقط برای اطمینان مضاعف.

مقالات مرتبط:

هنگ کردن لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شش =