نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلیل خرابی باتری لپ تاپ چیست؟

بسیاری از کاربران لپ تاپ ها جدا از برند سازنده و نوع سیستم مورد استفاده ی خود از ناکارآمدی باتری لپ تاپ شکایت دارند. خرابی باتری لپ تاپ عموما پس از چند سال استفاده از لپ تاپ نمایان می شود و دردسرهای فراوانی را ایجاد می کند. ممکن است اختلالات ساختاری باتری لپ تاپ در حدی شدت بیابند که لپ تاپ حتی نتواند دقیقه ای بدون اتصال به برق روشن باشد. به طور کلی تعمیر باتری لپ تاپ پروسه ی مهمی است. مراحل تعمیراتی باتری لپ تاپ تاثیر کاملا مستقیمی بر عملکرد کلی سیستم دارد. از این رو باید در انتخاب مراکز تعمیراتی برای بازیابی کارایی باتری دقت بسیاری داشته باشید.

همچنین باید در شناسایی فرا رسیدن زمان تعویض و یا تعمیر باتری لپ تاپ نیز دقیق باشید. تداوم استفاده از باتری معیوب فشاری بسیاری به اجزای مهمی چون CPU وارد می سازد. با ما همراه شوید تا شما را با نشانه های خرابی باتری لپ تاپ و نیز جوانب گوناگون تعمیرات آن آشنا سازیم.

باتری لپ تاپ

باتری یکی از اجزای مصرفی لپ تاپ است که دارای عمر تعیین شده ای می باشد. اینکه پس از مدتی  استفاده آرام آرام عمر مفید باتری به اتمام برسد، امری طبیعی است. اما در این بین طریقه ی استفاده ی اشتباه کاربر است که می تواند به پروسه ی اتمام عمر باتری سرعت شدیدی ببخشد. در واقع بی احتیاطی های کاربران همواره عامل اصلی خرابی باتری لپ تاپ است. پیشنهاد می کنیم زمانی که دستگاه به برق متصل است، سعی کنید حدالامکان آن را روشن نکنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه فعال کردن مجازی سازی سخت افزار

از طرفی برنامه ها و بازی هایی انتخاب کنید که کاملا متناسب با ساختار لپ تاپ مورد استفاده ی شما باشند تا فشار زیادی به CPU وارد نشود و گرمای شدیدی درون سیستم ایجاد نگردد. بهتر است سعی کنید ورود ولتاژهای غیر استاندارد به لپ تاپ را نیز بررسی کنید. برای این منظور ابتدا کابل شارژر را به برق زده و سپس آن را به لپ تاپ متصل نمایید.

خرابی باتری لپ تاپ چه نشانه هایی دارد؟

همان طور که گفته شد، توجه به نشانه های خرابی باتری لپ تاپ و عدم استفاده از باتری معیوب موضوع مهمی است که از CPU محافظت می کند. مسلما تشخیص خرابی باتری لپ تاپ برای هیچ کاربری دشوار نیست. همین که دیگر باتری قدرت شارژدهی روزهای قبلی خود را ارائه نمی دهد، یعنی از کیفیت اصلی و اولیه ی خود دور شده و باید در اسرع وقت تعمیر شود. البته ویندوز نیز می تواند شما را از عمر روبه اتمام باتری مطلع سازد. در نتیجه نباید از ارورها و هشدارهای ویندوز ساده گذر کنید. خاموشی ناگهانی لپ تاپ و یا سرعت شارژ مجدد بسیار کند نیز از دیگر نشانه های خرابی باتری لپ تاپ هستند.

بهتر است باتری لپ تاپ را تعمیر کنیم یا تعویض؟

اینکه باتری لپ تاپ برای بازیابی کارایی لپ تاپ نیازمند تعمیر است یا تعویض، بستگی به شدت خرابی باتری دارد. با حضور در مرکز تعمیرات نوت بوک می توانید با خیالی آسوده باتری لپ تاپ را تعمیر یا تعویض کنید. کارشناسان ما به شما این اطمینان را می دهند که پس از اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه تصمیم به تعمیر و یا تعویض باتری بگیرند و دقیقا آن کاری را انجام دهند که لپ تاپ مورد نظر بتواند پس از پروسه ی بازیابی و ترمیم بدون افت کیفیت به فعالیت خود ادامه دهد.

این مطلب را از دست ندهید   افزایش طول عمر باتری

برای تعمیر باتری لپ تاپ عموما مسیر نصب نرم افزار بهینه ساز مصرف انرژی، عیب یابی مدار شارژ، کالیبره کردن باتری لپ تاپ، شوک دادن و تعویض سلول باتری به بهترین شیوه ی کاری طی می شود. در فرآیند تعویض هم تنها از نمونه های اورجینال مشابه استفاده خواهد شد تا کوچک ترین افت کیفیتی شامل حال لپ تاپ نگردد. خاطر نشان می نماییم که تمامی مراحل عنوان شده براساس پارامترهای استاندارد شکل گرفته و دارای گارانتی هستند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 16 =