نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر در مقایسه با زمانی که شروع به استفاده از لپ تاپ شارپ خود کرده اید با کاهش شارژ باتری لپ تاپ شارپ خود مواجه شده اید. ممکن است دلیل آن کیفیت لپ تاپ شارپ نباشد بلکه چیزی باشد که مدتی است نادیده گرفته اید. تمام کارهای روزمره که فکر می‌کردید می‌توانند به راحتی روی لپ‌تاپ شارپ شما انجام شوند، باعث آسیب به باتری آن می‌شوند. بنابراین، تخلیه سریعتر آن و نشان دادن افت عملکرد  است. با این حال، لازم نیست نگران باشید زیرا چند راه آسان برای استفاده بیشتر از باتری لپ تاپ شارپ شما وجود دارد.

باتری لپ تاپ

نور ناکافی صفحه نمایشگر و مشکل باتری لپ تاپ

برای رفع مشکل باتری لپ تاپ بیشتر اوقات نیازی نیست روشنایی خود را به حداکثر میزان خود برسانید. با توجه به اینکه اکثر ما از خانه کار می کنیم و در یک فضای اداری با نور مناسب کار نمی کنیم، کاهش روشنایی بر توانایی شما برای مشاهده محتویات روی نمایشگر لپ تاپ شارپ تأثیری نخواهد گذاشت. این احتمال وجود دارد که اکثر لپ‌تاپ شارپ دارای دو کلید عملکردی باشند که به شما کمک می‌کند روشنایی را به راحتی افزایش یا کاهش دهید. اگر لپ تاپ شارپ شما این دکمه ها را ندارد، می توانید به سادگی به تنظیمات > سیستم > نمایشگر بروید.

استفاده از مرورگر مایکروسافت اج

خرابی های متعددی در اطراف اینترنت اکسپلورر مایکروسافت وجود دارد. با این حال، مایکروسافت ادعا می کند که مرورگر Edge در مقایسه با سایر مرورگرها مانند Google Chrome، Firefox Browser یا Opera، درصد قابل توجهی از باتری لپ تاپ را ذخیره می کند.

این مطلب را از دست ندهید   بروزرسانی درایور ویندوز

زمان تخلیه باتری لپ تاپ

اکثر مردم عادت دارند کابل شارژ را همیشه به باتری لپ تاپ شارپ متصل نگه دارند یا زمانی که باتری به شدت کم است آن را وصل کنند. برای افزایش طول عمر باتری خود از این موارد اجتناب کنید. زمانی که باتری لپ‌تاپ شارپ زیر 20 درصد باشد، به آن فشار وارد می‌کند و منجر به کاهش ظرفیت شارژ می‌شود.

خاموش  کردن نور پس زمینه صفحه کلید

تا زمانی که لپ‌تاپ شارپ بازی با نور پس‌زمینه قرمز نداشته باشید یا در اتاقی با نور بد کار نکنید، به نور پس‌زمینه صفحه‌کلید نیازی ندارید. شما به سادگی می توانید با فشار دادن یک دکمه عملکرد روی صفحه کلید خود خاموش کنید یا آن را از Windows Mobility Center خاموش کنید.

عمر باتری طولانی تر یا بهترین عملکرد

اگر به طور منظم کارهای اداری انجام می دهید و از نرم افزارهای سنگین استفاده نمی کنید، توصیه می شود که به سادگی بین این دو حالت تغذیه سوئیچ کنید – «بهترین عمر باتری» یا «بهترین عملکرد». شما فقط باید روی نماد باتری لپ تاپ در نوار وظیفه خود کلیک کنید و تعادل مناسب بین صرفه جویی در باتری یا بهترین عملکرد را پیدا کنید.

صرفه جویی در باتری لپ تاپ

لپ‌تاپ شارپ مانند دستگاه‌های اندروید و iOS شما از حالت صرفه‌جویی در باتری نیز استفاده می‌کنند که درصد باتری به زیر 20 درصد برسد. با رفتن به Settings > System > Battery می‌توانید بررسی کنید که ذخیره‌کننده باتری روشن است یا خیر. وقتی حالت صرفه جویی باتری فعال می شود، همگام سازی ایمیل و تقویم، اعلان های فشاری و اجرای برنامه ها در پس زمینه غیرفعال می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین باتری برای لپ تاپ شارپ

از برق کشیدن وسایل غیر ضروری

هنگامی که از آن استفاده نمی کنید، می توانید دستگاه های غیر ضروری مانند وب کم، هارد دیسک های خارجی را از برق جدا کنید. حتی می‌توانید وقتی لپ‌تاپ شارپ در حالت خواب است، ماوس را جدا کنید زیرا باتری لپ تاپ را نیز مصرف می‌کند.

خاموش کردن بلوتوث، وای فای

در صورت عدم استفاده، می توانید بلوتوث و وای فای را روشن کنید. این برای کسانی که بلوتوث یا بلندگوی بی سیم متصل ندارند قابل انجام است. همچنین، اگر برای انجام کار خود به اینترنت نیاز ندارید، می توانید وای فای را خاموش کنید. به سادگی می توانید آن را در صورت نیاز به ارسال نامه، گشت و گذار در اینترنت یا چیز دیگری دوباره روشن کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یک =