نمایندگی تعمیرات لپ تاپ شارپ

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

میزان دوام باتری لپ تاپ شارپ به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به نقد و بررسی آن می پردازیم. پس از اینکه لپ تاپ شارپ یک بار شارژ کامل را پشت سر گذاشت و آداپتور برق را از برق جدا کرد، میانگین عمر باتری لپ تاپ شارپ بین یک تا ده ساعت است. این زمان به باتری، ظرفیت آن (mAH)، کارهایی که روی لپ ‌تاپ شارپ انجام می ‌شود و عمر باتری آن بستگی دارد.

با گذشت زمان، ظرفیت باتری لپ‌ تاپ شارپ کاهش می‌ یابد، به این معنی که باتری باید بیشتر از زمانی که لپ ‌تاپ شارپ را دریافت کرده ‌اید شارژ شود و با گذشت زمان کم می ‌شود.

میزان دوام باتری لپ تاپ شارپ چقدر است؟

هر چه تعداد برنامه ‌های نرم‌ افزاری که روی لپ ‌تاپ شارپ شما باز و در حال اجرا باشند، بیشتر باشد، زمان شارژ باتری کمتر می ‌شود. هنگامی که برنامه های بیشتری باز هستند، لپ تاپ شارپ به قدرت بیشتری نیاز دارد تا برنامه ها را در حال اجرا نگه دارد.

سایر عواملی که بر عمر باتری تأثیر می گذارند عبارتند از: روشنایی صفحه نمایش، اتصال WiFi فعال برای سرویس اینترنت، و اینکه آیا رسانه مصرف می کنید. هر کدام از این موارد باعث کاهش عمر باتری نیز می شود.

میزان دوام باتری لپ تاپ شارپ

عمر مفید باتری لپ تاپ های شارپ

باتری لپ تاپ شارپ باید بین دو تا چهار سال یا حدود 1000 شارژ کامل دوام بیاورد. طول عمر کل باتری به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل نوع باتری (NiCad، NiMH یا Li-ion)، تعداد دفعات استفاده از باتری و سن آن است.
باتری لپ تاپ شارپ شارژ می شود اما دوام زیادی ندارد
طبیعی است که باتری لپ تاپ شارپ با افزایش سن توانایی خود را برای نگه داشتن حداکثر ظرفیت از دست بدهد. اگر لپ تاپ شارپ شما می تواند باتری را شارژ کند، اما به اندازه کافی دوام نمی آورد یا 25 درصد یا کمتر از حداکثر ظرفیت خود را نگه می دارد، باید آن را تعویض کنید.

این مطلب را از دست ندهید   5 راه عیب یابی خرابی تاچ پد لپ تاپ شارپ

مطالب مرتبط با این موضوع:تعمیر مدار شارژ لپ تاپ

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 4 =